728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,گردهمايي بزرگ ايرانيان,

دکتر پال موناهان نماینده پارلمان انگلستان: ”ما از حقوق شما برای یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنیم“

-

دکتر پال موناهان نماینده پارلمان انگلستان
دکتر پال موناهان نماینده پارلمان انگلستان
دکتر پال موناهان نماینده پارلمان انگلستان در سخنرانی در گردهمایی بزرگ مقاومت گفت: همکاران گرامی و دوستان عزیز، ما از حزب ملی اسکاتلند می‌خواهیم بگوییم که آرمانهای شما برای آزادی و برابری و حقوق‌بشر و حاکمیت قانون از حمایت چند حزبی در هر دو پارلمان ما برخوردار است و شما همان چیزی را می‌خواهید که ما در اسکاتلند و اروپا خواهان آن هستیم. متأسفانه جامعه شما از زنان، جوانان مخالفان و روزنامه‌نگاران و اقلیتها و فعالان سیاسی مجبورند در شرایطی زندگی کنند که فرصتهای زیادی از آنها را می‌گیرد و امیدی برایشان باقی نمی‌گذارند تا بتوانند از تواناییشان استفاده کنند.

ما نظرات فرستاده ویژه سازمان ملل در مورد حقوق‌بشر و همچنین عفو بین‌الملل را درک می‌کنیم که گفتند از زمانی که روحانی به سرکار آمده در ایران تغییری صورت نگرفته است. بلکه در بسیاری از زمینه‌ها وضعیت بدتر هم شده است. دکتر احمد شهید تقریباً 1000 اعدام را در سال گذشته اعلام کرد و این بالاترین اعدام از سالهای گذشته است و ما شاهد خشونتهای زیادی از طرف رژیم ایران هستیم به‌خصوص در زندانها و ما باور داریم که مردم ایران شایستگی‌های زیادی دارند که از حقوق‌بشر و آزادیها در ایران برخوردار باشند. من به‌عنوان نایب‌رئیس گروه‌های پارلمانی علیه حکم اعدام شاهد ”افزایش اعدامها خصوصا در مورد نوجوانان“ بودم که باید متوقف شود.

(به زبان فارسی) : از همه شما خیلی ممنونم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/135a9978-fd3f-4521-bb68-d2b5caeb4704"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات