728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

المستقبل العربی: گردهمایی سالانه مقاومت ایران، روز شنبه در پاریس

-

گردهمایی بزرگ مقاومت در فرانسه
گردهمایی بزرگ مقاومت در فرانسه
المستقبل العربی روز شنبه 18تیر گزارش داد بیش از 100هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور که در کشورهای مختلفی هستند در این گردهمایی شرکت خواهند کرد. شرکت کنندگان گسترده‌ترین اپوزیسیون مردمی ایران علیه دیکتاتوری دینی حاکم در این کشور را نمایندگی می‌کند.

گردهمایی امسال بعد از زمانی برگزار می‌شود که رژیم ولایت‌فقیه حاکم بر ایران به‌عنوان بزرگترین تهدید و چالش برای همه خلقها و کشورهای منطقه خاورمیانه و همه جهان عربی و اسلامی خودش را نشان داده است.

ایرانیان برای حمایت از طرح خانم مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران در این گردهمایی در پاریس شرکت می‌کنند و تأکید می‌کنند که حل مشکلات خاورمیانه در گرو حل مشکل ایران از طریق تغییر دموکراتیک به‌دست مردم ایران و مقاومتش می‌باشد...

هیأتهای ایرانی شرکت کننده از سراسر جهان و همچنین صدها شخصیت سیاسی هیأتهای پارلمانی از کشورهای مختلف جهان ارزیابی از کارنامه دوران روحانی در تمامی زمینه‌ها ارائه خواهند داد.

بنابراین این گردهمایی فقط متعلق به مردم ایران نیست بلکه متعلق به هر کسی است که خواستار صلح و آزادی و ثبات در خاورمیانه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57ae1659-e5d1-4e46-a4a2-bf2d1d6c392d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات