728 x 90

اشرف - ليبرتى,گردهمايي بزرگ ايرانيان,

مصر ۲۴: ۱۰۰هزار نفر از اپوزیسیون ایران، گردهمایی سالیانه خود در پاریس را برگزار می‌کنند

-

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
پایگاه اطلاع‌رسانی مصر 24 وابسته به مصر روز پنجشنبه 17تیر نوشت: « مقاومت ایران شنبه 19تیر گردهمایی سالیانه خود را برگزار می‌کند و بیش از 100هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور از سراسر جهان، در آن گرد خواهند آمد. همچنین شخصیتهای آمریکایی و اروپایی و عربی در این گردهمایی حاضر خواهند شد. شرکت کنندگان گسترده‌ترین اپوزیسیون مردمی در مقابل دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران هستند…

بنظر تحلیلگران این گردهمایی بهترین گواه این اپوزیسیون است و جدا کردن مردم ایران و نمایندگان آن، از یکطرف و رژیم حاکم بر ایران از طرف دیگر ضرورت دارد، چرا که مردم ایران از رژیم ولایت‌فقیه و عملکردهایش در داخل و خارج از ایران ناراضی هستند و ادامه این رژیم را نمی‌خواهند بلکه خواستار رهایی از آن و برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک و مسالمت‌آمیز هستند که با کشورهای دیگر جهان در صلح زندگی می‌کند و در امور داخلی آنها دخالت نمی‌کند، تا ثبات برای همه تضمین گردد.

تجمع ایرانیان خارج از کشور در پاریس به این منظور انجام می‌گیرد که به جهان اعلام کنند ایران مطلوب بشرطی برقرار می‌شود که کشورهای جهان و به‌ویژه غرب به اراده مردم ایران برای تغییر احترام بگذارند.

بعضی از شرکت کنندگان در این گردهمایی تأکید کردند که آنها برای کشورشان جنگ نمی‌خواهند کما این‌که آنها دلجویی و مماشات با جنایتهای این رژیم در داخل ایران مانند اعدام و شکنجه و سرکوب زنان و سرکوب اولیه‌ترین حقوق مردم و سرکوب اقلیتهای ملی و مذهبی و جنایتهای آن در خارج مانند قتل‌عام هزاران نفر از مردم سوریه و آواره کردن ملیونها نفر از آنها و انهدام سیاسی و اقتصادی مردم عراق و کشتار هزاران بی‌گناه به‌دست شبه‌نظامیان فرقه‌گرای وابسته به رژیم آخوندها که زمینه‌ساز شبکه داعش و عملکردهای جنایتکارانه و تروریستی و بسیاری از جنایتهایی بی‌حد و حصر آن است را محکوم می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4703222-a80e-43df-a184-49b54ffef01b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات