728 x 90

حقوقهاى نجومى,فساد اقتصادى,

آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعهٴ تهران: بودجه هست ولی دزد هم فراوان است

-

آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی
اعترافها آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعهٴ تهران: بودجه هست ولی دزد هم فراوان است

تهران- 18تیر: آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعهٴ تهران، ضمن این‌که تلاش کرد ابعاد چپاولهای نجومی را محدود کرده و تمام گناه را به گردن دولت حسن روحانی بیندازد اذعان کرد: «گزارشی از منبع موثق به دست ما رسیده که 950 نفر در این کشور غارت‌گری کردند، این رقم کمی نیست، 950 مدیر حقوقی بین 15 تا 50 میلیون تومان دریافت می‌کنند، این افراد مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکتهای دولتی بوده‌اند که رقم بالاتر از 50 میلیون تومان را هم شنیده‌ایم که عده‌یی از آنان دریافت کرده‌اند، حتی برخی مدیران رقم بیش از 200 میلیون تومان حقوق دریافت کرده‌اند، این افراد چه کسانی هستند که مثل زالو به این نظام چسبیده‌اند». وی در ادامه گفت: «می‌گویند بودجه نیست، نه، بودجه هست ولی در کنار بودجه‌های کلان، دزد فراوان هم هست، آیا مسئولان مربوطه خواب بودند؟ این همه غارت و دزدی انجام شد اما مسئولان خواب بودند؟ 950 مدیر حقوق 15 میلیون تا 50 میلیون تومان دریافت کردند» آخوند موحدی کرمانی که مدعی بود فیشهای نجومی محدود به 950 نفر بوده، در ادامه سخنانش در یک تناقض‌گویی آشکار اذعان کرد چپاول‌های نجومی قانونی و گسترده بوده است، وی گفت: «اما مسئولان خواب بودند؟ اگر بیدار بودند آیا نمی‌شد جلوی این غارت‌گری و دزدی‌ها را گرفت؟ یک لایحه یا یک طرح ارائه می‌کردند تا جلوی این غارت‌گریها با وضع مقررات و قوانین سخت گرفته می‌شد».

آخوند موحدی برای دربردن رأس فساد، یعنی ولی‌فقیه، نهادهای نظارتی دو قوه قضاییه و مجلس ارتجاع را نیز مورد سؤال قرار داده و گفت: «بازرسی کل کشور زمانی که حقوق‌های این چنینی به برخی مدیران دولتی پرداختی می‌شد، کجا بودند؟ مسئولان دیوان محاسبات در این شرایط کجا بودند؟»، وی در ادامه باز در یک تناقض‌گویی دیگر دایره دزدیهای درون نظام را «کوتاهیها و غفلت هایی» خواند که باید جبران شود. وی با تأسی به حرفهای خامنه‌ای، برای به در بردن تمامیت نظام فاسد ولایت، چراغ سبز قربانی کردن چند مهره را داد و افزود: «مردم می‌خواهند بدانند خائنین به بیت‌المال به‌طور کامل از هر مسئولیتی کنار زده می‌شوند یا نه؟»، وی به خشم مردم و وحشت رژیم اذعان کرد و دجالگرانه افزود: «مردم ناراحتند و حق هم دارند ناراحت باشند، همه ما از این شرایط ناراحت هستیم، عجیب این است که گاهی گفته می‌شود همه مدیران این‌گونه نیستند، واقعاً خنده‌آور است، می‌خواستید همه مدیران این‌گونه باشند؟ ! 950 مدیر دولتی که حقوق کلان دریافت می‌کنند، تعداد کمی است؟ !».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6160d173-8db5-4d4e-8bec-212f118eb227"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات