728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

صادرات هروئین به هلند در قوطیهای رب گوجه فرنگی

-

مأموران گمرک مرز ترکیه - بلغارستان
مأموران گمرک مرز ترکیه - بلغارستان
در تازه‌ترین شیوه قاچاق مواد مخدر به اروپا، رژیم آخوندی از قوطیهای رب گوجه استفاده کرده است. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده مأموران گمرک مرز ترکیه - بلغارستان یک محموله ۲۰۰ کیلوگرمی هروئین در یک کامیون که از ایران راهی هلند بوده کشف کردند. بار این کامیون قوطی‌های رب‌ گوجه‌ فرنگی بوده که مواد مخدر در آنها جاسازی شده بود. مأموران گمرگ هنگام بازرسی قوطی‌ها و عبور آن‌ها از دستگاه اشعه ایکس متوجه ترکیب غیرمعمول این قوطی‌ها شدند. آنها پس از باز کردن تعدادی از قوطی‌ها در آنها مواد مخدر پیدا کردند. ارزش محموله هروئین کشف شده ۹ میلیون یورو ارزیابی شده است. این کامیون از ایران راهی هلند بوده است. پیش از این رژیم در مورد هروئین در شیشه‌های سیر ترشی و خیارشور در محموله‌های ارسالی از ایران به مقصد کشورهای اروپایی جاسازی شده بود که توسط پلیس مرزی آلمان کشف شد.

العربیه طی گزارشی درباره قاچاق مواد مخدر نوشت: «اسناد و مدارک ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که رژیم ایران بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان به‌شمار می‌رود. این رژیم به تلاشها خود برای ارسال گسترده مواد مخدر به کشورهای عربی ادامه می‌دهد.
بر اساس تلگرامهای منتشر شده برخی فرماندهان سپاه پاسداران در عملیات قاچاق مواد مخدر دست دارند. تلگرام محرمانه‌یی که در تاریخ (22خرداد88) از سفارت آمریکا در باکو فرستاده شده بود نشان می‌دهد حجم محموله‌های هروئین ارسالی از ایران به آذربایجان از 20 کیلوگرم در سال 2006 به 59هزار کیلوگرم تنها در سه ماهه اول سال 2009 افزایش یافته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0404f9f-e2f0-40a1-8979-507314a6d171"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات