728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

پتکی گران بر فرق خلیفه ارتجاع!

-

محکومیت حمله موشکی به لیبرتی در شهرهای میهن
محکومیت حمله موشکی به لیبرتی در شهرهای میهن
ولی‌فقیه ارتجاع و ایادی جنایتکارش در 14تیرماه 95 لیبرتی را با 50 موشک کاتیوشا مورد تهاجم جنایتکارانه قرار دادند. خامنه‌ای مفلوک این پندار خام را داشت که با حمله به رزمندگان آزادی که آنها را عامل اصلی رقم زدن وضعیت بحرانی کنونی رژیم می‌داند‌ راه تنفسی برای نظام فرتوت آخوندی باز خواهد شد. اما نه تنها از این تهاجم جنایتکارانه آبی برای نظام گرم نشد و این حمله مفید فایده واقع نشد، بلکه بازتابهای آن در میان هموطنان و اقشار مختلف مردم خصوصاً زندانیان مبارز و مقاوم، به‌مثابه پتکی سنگین بر فرق نظام فرود آمد.

در جریان حمله رژیم و عواملش به لیبرتی، آن کس که زیانکار شد نظام آخوندی و در رأس آن خلیفه ارتجاع بود.

یکی از تأثیرات اجتماعی این توطئه شکست خورده نفوذ بیش از پیش مجاهدین و افزایش تأثیرات الهام‌بخش راه و رزم آنها در بین جوانان مبارز و انقلابی بود. هواداران مجاهدین و جوانان انقلابی در شهرهایی نظیر تهران، بوشهر، رامسر، سروستان فارس و... . در بیانیه‌هایشان روز حسابرسی و انتقام را به نظام آخوندی و در رأس آن ولی‌فقیه طلسم‌شکسته گوشزد کرده‌اند.

در بیانیه‌ها و موضعگیریهای تشکل‌های هوادار مقاومت تأکید شده است تا روزی که از حکومت جنایتکار آخوندی انتقام گرفته نشود، از پای ننشینند.

با الهام از حماسه مقاومت رزمندگان آزادی است که یکی از تشکل‌های هوادار مجاهدین در بیانیه محکومیت حمله به لیبرتی نوشته است ”تا وقتی یک مجاهد خلق در جهان باقی است کارزار سرنگونی دارد“.

در بیانیه تشکل دیگری آمده است: ”مجاهدین و یارانشان نخواهند گذاشت آب خوش از حلقوم نظام آخوندی و مزدورانشان پایین برود“.

واضح است که این همه احساسات پاک نسبت به رزمندگان آزادی، متأثر از پاکباختگی، صدق و پایداری پرشکوهی است که مجاهدین اشرفی در جریان آن از همه چیز خود گذشتند و در راه آزادی مردمشان از شرنظام آخوندی سودایی جز سودای سرنگونی این رژیم را نداشتند و ندارند.
اوج دیگری از تأثیرات انگیزاننده نبرد رزمندگان آزادی را می‌توان در میان زندانیان سیاسی مقاوم دید. آنها در شرایطی که در معرض بیشترین فشارها در سیاهچالهای فاشیسم مذهبی قرار دارند، با فریادی رسا این حمله زبونانه را محکوم کرده و از مجاهدین اشرفی حمایت کرده‌اند.

زندانیان مبارز و مقاوم در پیام های همبستگی‌شان با مجاهدین اشرفی وعده سرنوشتی خفت‌بار را به رژیم داده‌اند. زندانی مقاوم علی معزی در پیامی ضمن حمایت از مقاومت ایران و مجاهدین اشرفی نوشته است: ”در آینده نزدیک و خفت بار، و تیره و تار این دجالان همه راههای فرار را بر خود بسته دیده و گریزگاهی نخواهند یافت“.

ابوالقاسم فولادوند دیگر زندانی مبارز و مقاوم، اوج عواطف و احساساتش را به مجاهدین اشرفی و رهبری مقاومت رسانده و از سیاهچال تیره و تار گوهردشت فریاد برداشته است: ”مرگ بر اصل ولایت‌فقیه - زنده و پرتوان باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، بر قرار باد آزادی و دموکراسی درود بر رجوی“.

این زندانی مقاوم در فراز دیگری از پیامش نوید محاکمه همه جنایتکاران اعم از عاملان و آمرین و مباشرین حمله به لیبرتی را داده و خطاب به ولی‌فقیه ارتجاع گفته است: ”به خامنه‌ای طلسم‌شکسته و تمامی اعوان و انصارش می‌گوییم اولین پاسخ این جسارت سخیف خود را از حامیان مقاومت در 19تیر و در گردهمآیی پاریس تحویل بگیرید“.

این واقعیتی سترگ است که رژیم آخوندی با حمله به لیبرتی باد کاشت اما توفان خشم مردم ایران را درو کرده و در آینده بیشتر درو خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3f701b7-06d0-4841-aa1a-2112fe88e6ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات