728 x 90

حمله موشكى,

انعکاسات حمله موشکی به لیبرتی در رسانه‌های جهان

-

حمله  جنایتکارانه موشکی  به لیبرتی 14تیر 95
حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی 14تیر 95
نیویورک تایمز۴ژوئیه ۲۰۱۶: سازمان مجاهدین خلق ایران گفت، کمپ این مخالفان ایرانی در نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد روز دوشنبه با موشکها هدف آتشباری قرار گرفت.

شاهین قبادی یک سخنگوی مطبوعاتی این گروه از پاریس از مجروح شدن ساکنان بر اثر موشک‌باران و وارد آمدن خسارات عمده‌یی به کمپ خبر داد. وی گفت: بخشهایی از کمپ دچار آتش‌سوزی شده و گودال‌های عمیقی بر اثر اصابت موشک ایجاد شده است.

شهریار کیا یک سخنگوی دیگر نیز گفت: ”گروههای وابسته به رژیم ایران در عراق مسئول این آتشباری هستند ”. کیا گفت بیش از 50 موشک به این کمپ اصابت کرده است.

تلویزیون اسکای نیوز 5 ژوئیه 2016: «سازمان مجاهدین خلق ایران تأکید کرد دهها تن در اثر آتشباری که قرارگاه آنها را روز گذشته در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف قرار داد مجروح شدند. این موشک باران منجر به آتش‌سوزی و خرابی بسیاری در کمپ شد.

آژانس خبری ایتالیایی نوا بغداد 5 ژوئیه 2016: کمپ لیبرتی که در نزدیکی فرودگاه بغداد قرار دارد هدف یک حمله با موشکهای کاتیوشا قرار گرفت که منجر به مجروح شدن شماری از ساکنان آن شد. منابع امنیتی عراق اعلام کردند، هدف حمله پایگاه اپوزیسیون ایرانی مجاهدین خلق بود. نیروهای امنیتی عراق محل استقرار سکوی پرتاب موشکها را در غرب بغداد پیدا کردند. دوشنبه شب منطقه اطراف فرودگاه بغداد صحنه انفجار پرتاب موشکها بود و آژیرهای خطر به صدا درآمدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbc0a228-57ad-4fb2-9332-8c9f1314af27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات