728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

محکومیت حمله موشکی به لیبرتی توسط حزب دموکرات کردستان ایران

-

محکومیت حمله موشکی به لیبرتی توسط حزب دموکرات کردستان ایران
محکومیت حمله موشکی به لیبرتی توسط حزب دموکرات کردستان ایران
حزب دموکرات کردستان ایران حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی را محکوم کرد و از نیروهای ائتلاف و دولت عراق خواستار حفظ جان مجاهدان لیبرتی شد.

در بیانیه دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان ایران آمده است: عصر روز دوشنبه کمپ لیبرتی سازمان مجاهدین خلق ایران در نزدیکی شهر بغداد بار دیگر از سوی رژیم اسلامی ایران و مزدوران این رژیم در عراق موشک‌باران شد و در نهایت شماری از ساکنان کمپ مجروح شدند. حزب دموکرات کردستان ایران ضمن محکوم نمودن این اقدام جنایتکارانه‌ ، سلامتی هر چه زودتر را برای مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه آرزومند است.

بیانیه دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان ایران می‌افزاید: حزب ما همدردی خود را با سازمان مجاهدین خلق ایران ابراز کرده و از سازمان ملل‌متحد و علی‌الخصوص نیروهای ائتلاف و حکومت عراق که در خصوص حفاظت و مصونیت جانی ساکنان این کمپ مسئول هستند، خواستار است که بصورت یکباره و برای همیشه جلوی این حملات تجاوزگرانه را گرفته و اجازه ندهند که (این) رژیم به‌طور افسارگسیخته، اپوزیسیون ایران در خاک عراق آماج حملات خود قرار دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b33ef8df-b27d-4c47-a0f1-f58762aa04b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات