728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

تظاهرات حامیان مقاومت در لندن، نروژ، کپنهاگ و یوتوبوری در محکومیت حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی

-

 -
-
تظاهرات در لندن:
تظاهرات در لندن برای محکوم کردن حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی - روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ۹۵ جمعی از اشرف‌نشانان در لندن در اعتراض به حمله جنایتکارانه موشکی مزدوران خامنه‌ای به مجاهدان آزادی در لیبرتی یک تظاهرات در مقابل سفارت عراق در لندن برگزار کردند. شرکت کنندگان از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل و آمریکا خواستار محکوم کردن این عمل جنایت علیه بشریت جنایتکاران خامنه‌ای و تأمین حفاظت و امنیت مجاهدین آزادی در لیبرتی شدند.
تظاهرات در نروژ:
 

جمعی از اشرف‌نشانان در نروژ روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ۹۵ در اعتراض به حمله جنایتکارانه موشکی عوامل و مزدوران خامنه‌ای به مجاهدین لیبرتی یک تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در اسلو برگزار کردند. شرکت کنندگان خواستار محکومیت بین‌المللی این اقدام جنایتکارانه رژیم آخوندی علیه بشریت و تأمین حفاظت و امنیت مجاهدین لیبرتی شدند.

تظاهرات در کپنهاک:
 
جمعی از اشرف‌نشانان در کپنهاگ روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ۹۵ برای محکوم کردن حمله جنایتکارانه موشکی عوامل و مزدوران خامنه‌ای به مجاهدین لیبرتی یک تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در کپنهاگ برگزار کردند. شرکت کنندگان خواستار محکومیت بین‌المللی این اقدام ضدبشری و تأمین حفاظت و امنیت مجاهدین لیبرتی شدند.

تظاهرات در یوتوبوری:
 
حمله موشکی به لیبرتی - تظاهرات اشرف‌نشانان در یوتوبری - محکومیت حمله جنایتکارانه عوامل خامنه‌ای به مجاهدین لیبرتی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b0a0ef5-3972-4db8-a5b1-ddeb2006bea1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات