728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

بیانیه محکومیت حمله به لیبرتی از طرف دانشجویان کردستان، خانواده شهدای مجاهد و یکان مجاهد شهید رحمان منانی در کرمانشاه

-

حمله  جنایتکارانه موشکی  به لیبرتی 14تیر 95
حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی 14تیر 95

کرمانشاه ـ پیام جمعی از خانواده‌های شهدای مجاهد خلق در کرمانشاه در محکومیت حمله مزدوران رژیم جنایتکار آخوندی به لیبرتی

به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران
سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
رژیم جنایتکار آخوندی، بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در حمله موشکی وحشیانه‌اش به کمپ لیبرتی به نمایش گذاشت. پس از به راه افتادن شش حمام خون در اشرف و لیبرتی که آخرین آنها در حمله موشکی هفت آبان رخ داد و منجر به‌شهادت 24تن از مجاهدین شد، باز هم دولت آمریکا و هم سازمان ملل به تعهدات خود در قبال حفاظت لیبرتی عمل نکرده‌اند و در شب 14خرداد شاهد حمله وحشیانه دیگری هستیم. ما خانواده‌های شهدای کرمانشاه این حمله جنایتکارانه را شدیداً محکوم می‌نماییم و از سازمان ملل و دولت آمریکا می‌خواهیم به مماشات خود در این زمینه پایان دهد. شما قول حفاظت از مجاهدین را به عهده گرفته‌اید و ما شما را مسئول چنین رخدادهای ناجوانمردانه‌یی می‌دانیم و از شما خواستاریم که از امروز حفاظت مجاهدین را مطابق تعهدی که داده‌اید به بهترین وجه ممکن تضمین کنید و حکومت آخوندی را به‌شدت در برابر این جنایتها محکوم نمایید.
درود بر مجاهدین. مرگ بر خامنه‌ای
جمعی از خانواده‌های شهدای کرمانشاه.14تیر 95

کردستان ـ محکومیت حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی توسط انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه کردستان.

این جا آغاز پایان توست
این کانون ترس پنهان توست
باروی سرسخت رزم ما
بنگر این‌جا گورستان توست
مرگ بر رژیم جنایتکار خامنه‌ای و همدستانش، و ننگ بر مماشاتگرانی که این رژیم پلید، در سایه کمکاری (و شاید بهتر باشد بگوییم همکاری) آنها، همواره فرصت می‌یابد تا انتقام شکستهای پی‌درپیش از مجاهدین و مقاومت برحق مردم ایران را با شلیک موشک بر سر ساکنان بی‌سلاح لیبرتی بگیرد و دولت آمریکا و سازمان ملل باز هم فقط نظاره‌گر این جنایت هستند... هنوز چند ماه از حمله موشکی قبلی نگذشته که باز باید شاهد چنین جنایتی در حق پیشتازان جنبش آزادیبخش مردم ایران باشیم. ما این موشک‌باران چند باره لیبرتی را به‌شدت محکوم کرده و خواهان پایان دادن به نقض عهد از طرف دولت آمریکا و خواستار تضمین امنیت ساکنان لیبرتی هستیم.
انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه کردستان- 14تیرماه 1395

کرمانشاه ـ پیام یگان مجاهد شهید رحمان منانی در کرمانشاه، در محکومیت حمله جنایتکارانه موشکی به مجاهدان مستقر در لیبرتی.

سلام و درود به پایدارانی که در برابر انواع و اقسام محاصره‌ها مقاومت کرده، مرز سرخهای سستی، ضعف و ذلت را با رنج و خون خود پاس داشتند و تمام توطئه‌ها را در هم شکستند؛ تا جایی که رژیم وحشی آخوندی، ناامید و درمانده همه‌ی راه‌ها را به روی خود بسته دید و بار دیگر با تقبل هزینه‌های سنگین از جمله برانگیختگی وجدانهای منطقه‌ای و جهانی، آن هم در آستانه گردهمایی پاریس، به موشک باران سنگین روی آورد؛

بیچاره شب‌پرستان نمی‌دانند که با این حملات وحشیانه و بی‌دنده و ترمز خود، نه تنها از سرنوشت محتوم سرنگونی نجات پیدا نمی‌کنند، بلکه اتفاقاً نشانی دقیق دشمن اصلی خود را به همگان معرفی می‌کنند و درست همینجاست که مجاهدین بی‌دفاع، راه و روش ایستادگی و نبرد با وحشی‌ترین حکومت ها را فرا راه جوانان آزادة ایران و منطقه قرار می‌دهد، بنابراین روسیاهی و ناکامی‌اش برای اضداد این مقاومت با شکوه بر جای می‌ماند و شرم و بی‌آبرویی‌اش برای مماشات‌گران و سازمان ملل و دولت آمریکا که با سکوت و بی‌عملی راه را برای جنایتهای بیشتر رژیم هموار کردند، مگر این‌که بخواهند به تعهدات الزام آور خود در زمینه حفاظت از مجاهدین عمل کنند. وگرنه که مجاهدین با پیروی از منطق اسلام انقلابی، اهل تسلیم و عافیت طلبی نیستند و با صدق و فدای بی‌چشمداشت، همواره از شر کثیر، خیر عظیم درو کرده‌اند!

زنده باد مسعود و مریم؛
نزدیک باد سرنگونی.
رزمندگان یگان مجاهد شهید رحمان منانی در کرمانشاه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/805aab2a-ba32-497a-9ed7-48883790aa10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات