728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,زندانیان سیاسی,

محکومیت حمله به کمپ لیبرتی توسط زندانیان سیاسی علی معزی و ابوالقاسم فودلاوند

-

محکومیت حمله به کمپ لیبرتی توسط زندانیان سیاسی علی معزی و ابوالقاسم فودلاوند
محکومیت حمله به کمپ لیبرتی توسط زندانیان سیاسی علی معزی و ابوالقاسم فودلاوند
زندانیان سیاسی علی معزی پدر دو مجاهدین اشرفی و ابوالقاسم فودلاوند از بستگان مجاهدان اشرفی در بیانیه‌های جدگانه‌یی حمله جنایتکارانه به کمپ لیبرتی را محکوم کردند

زندان اوین ـ پیام محکومیت حمله جنایتکارانه به کمپ لیبرتی توسط زندانی سیاسی علی معزی

پس از روزها محاصره غذایی و دارویی و هشدارهای پی‌درپی، نسبت به امنیت و حفاظت کمپ لیبرتی باز هم عوامل و مزدوران رژیم تروریست و خونریز ایران سه‌شنبه شب 14تیرماه جنایت آفریدند. رژیم ددمنشی که پیوسته ماهیت رذل خود را در حمله به هموطنان مجاهد و فرزندان بی‌حفاظ و بی‌سلاح ما یادآور می‌سازد، قطعاً اگر شرایط برابری برقرار بود، خیلی زبون تر از آن بود که به خود جرأت دهد که دست از پا خطا کند. اما حالا سنگها بسته و سگها گشاده‌اند، بی‌گمان دشمنان دون پاسخ خود را از گردهمایی بزرگ ایرانیان و حمایتهای قلبی گسترده خواهند گرفت. در آینده نزدیک و خفت بار، و تیره و تار این دجالان همه راههای فرار را بر خود بسته دیده و گریزگاهی نخواهند یافت.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
علی معزی. زندان اوین. 15تیرماه 1395

زندان گوهردشت – زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی، ضمن محکوم کردن سیاست مماشات با رژیم آخوندی در بیانیه خود نوشت:

اثرات جام زهری که توسط سازمان مجاهدین خلق ایران به حلقوم رژیم آخوندی ریخته شده آن‌چنان در تمامیت این رژیم ضدبشری ریشه دوانده که اینک بیشتر از هر زمانی آخوندهای تروریست سرنگونی را در پیش چشمان خویش مشاهده می‌کنند.
آخوندهای زبون بعد از گرفتن تاییدات لازم از اربابان استعمارگر خویش، شب گذشته، افسار پاره کرده و بار دیگر رزمنده شیران ارتش آزادی را در زندان موسوم به لیبرتی با 50 موشک مورد حمله قرار دادند. ضمن محکوم کردن این جنایت رذیلانه، می‌پرسم آیا حمله به افراد حفاظت‌شده توسط سازمان ملل و دولت آمریکا هم شامل هماهنگی و تعامل و همکاریها با تروریستهای سپاه قدس در عراق می‌شد؟ از تمامی مراجع ذیصلاح خواستار برخورد قاطع و محاکمه تمامی افرادی که با انواع کارشکنی در امر حفاظت و یا باز اسکان این پاک‌ترین و گرانسنگترین امانات مردم ایران به کمک تروریستهای رژیم آخوندی آمده و زمینه بروز چنین جنایاتی می‌شوند به پای میز محاکمه کشانده و همه جنایتکاران اعم از عاملان و آمران و مباشرین و... را به سزای عمل ضدبشریشان برسانند و به خامنه‌ای طلسم‌شکسته و تمامی اعوان و انصارش می‌گوییم اولین پاسخ این جسارت سخیف خود را از حامیان مقاومت در 19تیر و در گردهمآیی پاریس تحویل بگیرید.
مرک بر اصل ولایت‌فقیه - زنده و پرتوان باد ارتش آزادیبخش ملی ایران

برقرار باد آزادی و دموکراسی درود بر رجوی
ابوالقاسم فولادوند
زندان رجایی شهر 15تیرماه 95
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82dd42e4-a625-47c4-9317-c186dec70349"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات