728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

بیانیه‌های ۴ تشکل هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران از ارومیه و تبریز در محکومیت حمله ددمنشانه به کمپ لیبرتی

-

حمله  جنایتکارانه موشکی  به لیبرتی 14تیر 95
حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی 14تیر 95
بیانیه‌های 4 تشکل هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران از ارومیه و تبریز در محکومیت حمله ددمنشانه به کمپ لیبرتی

ارومیه ـ بیانیه محکومیت موشک باران لیبرتی توسط جمعی از جوانان هوادار مجاهدین از ارومیه

ما جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران از ارومیه حمله جنایتکارانه و غیرانسانی توسط رژیم ضدبشری آخوندی به کمپ لیبرتی را محکوم می‌کنیم و خواستار محکومیت هر چه سریعتر رژیم آخوندی توسط جوامع بین‌المللی هستیم. درود بر مجاهدین لیبرتی که با مقاومت خود و ایستادگی پایداری در برابر ظلم و ستم را به ما جوانان می‌آموزند.
جمعی ازجوانان هوادار مجاهدین ارومیه

تبریز ـ بیانیه جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق در محکومیت حمله موشکی به ساکنان بی‌دفاع لیبرتی

ما جوانان مجاهد شهر تبریز حمله موشکی به کمپ لیبرتی به دست رژیم جنایتکار آخوندی به مجاهدین محبوس در لیبرتی را محکوم می‌کنیم و از دیدبان حقوق‌بشر و تمامی عوامل دست اندر کار، خواستار تأمین حفاظت بی‌قید و شرط از برادران و خواهرانمان در لیبرتی هستیم. از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که عاملان این جنایت ضدبشری را محکوم کنند.
جمعی از جوانان مجاهد شهر تبریز14تیر1395

تبریز ـ بیانیه جمعی از خانواده‌های هوادار سازمان مجاهدین خلق تبریز در محکومیت حمله موشکی به ساکنان بی‌دفاع لیبرتی

ما جمعی از خانواده‌های هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در شهر تبریز، حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی که توسط رژیم دجال آخوندی به جوانان پاک میهن اسیر شده که تمامی تلاش خود را در راستای سرنگونی حکومت آخوندی می‌کنند را محکوم می‌کنیم و از تمامی ارگانهای بین‌المللی خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت بحرانی در کمپ لیبرتی هستیم. تأمین حفاظت کامل تحت نظر ارگانهای حقوق‌بشری و رسیدگی هر چه سریعتر به مجاهدین لیبرتی که به مدت 7روز است که از ورود سوخت و... .. جلوگیری می‌شود را خواستاریم.
جمعی از خانواده‌های هوادار مجاهدین شهر تبریز 15تیر1395

تبریز ـ بیانیه جمعی از خانواده‌های مجاهدین خلق در لیبرتی از تبریز

ما جمعی از خانواده‌های رزمندگان مستقر در کمپ لیبرتی عمل بزدلانه موشک باران کمپ را به‌شدت محکوم می‌کنیم رژیم پابه گور آخوندی در اوج بن‌بست و بحران داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی مجدداً با زمینه‌سازیهای قبلی به‌ویژه با حضور خانواده‌های وزارتی لیبرتی را موشک‌باران کرد و تهدید اصلی رژیمش را که همانا مجاهدین خلق و ارتش آزادیبخش می‌باشد در انظار جهانیان به نمایش گذاشت.
مرگ بر رژیم دیکتاتوری ولایت‌فقیه
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5e5b85c-1f90-498e-9440-1710a5cfdd00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات