728 x 90

حمله موشكى,

محکومیت حمله لیبرتی توسط دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران و انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف

-

دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
تهران - 14تیر95 - انجمنهای دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران طی بیانیه‌هایی حمله جنایتکارانه به کمپ لیبرتی را محکوم کردند.

متن بیانیه محکومیت حمله جنایتکارانه به لیبرتی توسط انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف:

لعنت خدا بر خامنه‌ای و مزدورانش در عراق، سفلگان و فرومایگانی که بار دیگر مجاهدین بی‌دفاع لیبرتی را مورد موشک باران سنگین خود قرار دادند، این بار در ماه رمضان و در شرایطی که چندین روز است نیروهای عراقی مانع ورود غذا و سوخت و دارو به داخل کمپ می‌شوند و همة این جنایتها و حمله‌های وحشیانه بار دیگر برای چندمین بار در شرایطی رقم خورد که نه آمریکا و نه سازمان ملل هیچ‌کدام به تعهداتشان در قبال حفاظت از لیبرتی عمل نکرده‌اند؛ لذا برای چندمین بار از آنها می‌خواهیم که بیش از این اعتبار خود را نزد ملت ایران خدشه‌دار نکنند و ضمن محکومیت این جنایات، به تعهداتشان عمل کنند.
درود بر خواهران و برادران مجاهد خلق در رزمگاه لیبرتی
مرگ بر رژیم جنایتکار آخوندی
انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف. تهران

متن بیانیه محکومیت حمله موشکی رذیلانه به لیبرتی توسط انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران

موشک باران لیبرتی، نقطه اوج حماسه مقاومت و استواری مجاهدینی است که با وجود انواع تهدیدها، محاصره‌ها و فشارها، نبرد بی‌امان خود را با دستان خالی، برای تحقق آرمانشان به‌صورت لحظه مره ادامه داده و ولی‌فقیه زهوار در رفته را آن چنان مایوس و درمانده کرده‌اند که ناچار به چنین عکس‌العمل‌های جنون‌آمیز و پرهزینه‌یی دست می‌زند.

درود بر آموزگاران صدق و فدا و پایداری و نبرد در راه آزادی و ننگ و نفرین بر رژیم و مزدورانش که برای استمرار زمامداری نامشروع و ننگین خود، از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و شرم بر سازمان ملل و آمریکا، اگر بخواهند در برابر این جنایات آشکار سکوت و بی‌عملی پیشه کنند و هم‌چنان به تعهداتشان در برابر لیبرتی و موضوع حفاظت عمل نکنند.

بی شک روز موعود برپایی دادگاه خلق نزدیک است!
زنده باد ارتش آزادی!
انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d27ed451-bb51-43d4-b4ec-96bf867bc89b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات