728 x 90

حمله موشكى,

ارم نیوز: جمعیت عربی دفاع از حقوق‌بشر حمله موشکی به کمپ لیبرتی را محکوم کرد

-

حمله  جنایتکارانه موشکی  به لیبرتی 14تیر 95
حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی 14تیر 95
ارم نیوز روز سه‌شنبه 15تیر محکومیت حمله به لیبرتی توسط جمعیت عربی دفاع از حقوق‌بشر را منعکس کرد و نوشت: «جمعیت عربی دفاع از حقوق‌بشر که از آکادمیسینها و متخصصان قانون بین‌المللی و وکلا و حقوقدانان عراقی و فعالان حقوق‌بشر در عراق و کشورهای عربی و جهان تشکیل شده حمله موشکی به کمپ لیبرتی را بربریت توصیف کرد و آن را محکوم کرد. جمعیت عربی دفاع از حقوق‌بشر در بیانیه‌یی ملل‌متحد و طرف آمریکایی و حکومت عراق و شبه‌نظامیان رژیم ایران را مسئول کامل این حمله موشکی دانست» .

ارم نیوز در ابتدای این خبر با عنوان ” مقاومت ایران شبه‌نظامیان تهران را به موشک‌باران متهم کرد“. نوشت: به گفته دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کمپ «لیبرتی» در بغداد را با 50 موشک مورد حمله قرار دادند که بر اثر این حمله جنایتکارانه برخی قسمتهای کمپ دچار آتش‌سوزی شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران خاطرنشان کرد که گزارشهای اولیه حاکی از اصابت شماری از موشکها به مناطق بیرون از کمپ است و تعدادی از ساکنان نیز مجروح شده‌اند. این حمله جنایتکارانه پس از گذشت 8روز از اقدام غیرانسانی نیروهای عراقی است که از ورود سوخت و غذا و دارو جلوگیری کرده‌اند که هنوز نیز ادامه دارد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/380691c6-4398-450b-88ed-c8b5729d49fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات