728 x 90

حمله موشكى,

العربیه: سنا برق زاهدی گفت در حمله به کمپ لیبرتی دهها تن اعضای مجاهدین مجروح شدند

-

کمپ لیبرتی  مورد تهاجم وحشیانه موشکی  مزدوران خامنه ای قرار  گرفت
کمپ لیبرتی مورد تهاجم وحشیانه موشکی مزدوران خامنه ای قرار گرفت
العربیه گزارش داد: «دکتر سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران در اظهاراتی به ”العربیه نت“ گفت: «ده‌ها نفر از پناهندگان کمپ لیبرتی از اعضای سازمان ”مجاهدین خلق “ طی حمله موشکی که عصر دوشنبه اردوگاه را هدف قرار داد زخمی شدند.

بر اساس اظهارات زاهدی، افراد ناشناس که تصور می‌رود از شبه‌نظامیان عراقی وابسته به رژیم ایران باشند نزدیک به 50 گلوله به کمپ در بغداد در رأس ساعت 20 و 35 به وقت محلی شلیک کردند» .

العربیه افزود: «یک کلیپ ویدئویی که شورای ملی مقاومت ایران به ”العربیه نت“ارسال کرده آتش‌سوزی بزرگی را در کمپ نشان می‌دهد و دود غلیظی از آن بر اثر سوختن برخی از بنگالها به‌دنبال موشکهایی که به اردوگاه فرو آمدند بلند شده است که در همین حال صدای بلند آژیر نیز به گوش می‌رسد» .

العربیه در ابتدای این خبر نوشت: «شهریار کیا از ساکنان کمپ لیبرتی به خبرگزاری ”رویتر “گفت: موشک‌باران خسارت انسانی در صفوف ساکنان قرارگاه وارد کرد، بدون این‌که عدد مشخصی را بگوید و تعدادی از بنگالها در قرارگاه آتش گرفتند.

شهریار کیا گفت: گروهی که مظنون می‌باشد، یکی از ”گروه‌های عراقی وابسته به رژیم ایران“ است، مسئولیت موشک‌باران را بعهده ‌دارند.

در پایان گزارش العربیه آمده است: «لازم به یادآوری است که این اولین بار نیست که اردوگاه لیبرتی که محل استقرار حدود 2000نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد مورد حمله قرار می‌گیرد. بلکه در 29اکتبر گذشته مورد حمله شدید قرار گرفت که به‌دنبال آن 24 کشته و دهها زخمی به‌جای گذاشت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85acb77e-3471-4dd6-8159-7d665fb75d6f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات