728 x 90

حقوقهاى نجومى,

فیشهای نجومی از جنگ باندی تا وحشت از انفجار اجتماعی

-

فیشهای نجومی
فیشهای نجومی
جنگ بر سر فیشهای نجومی حقوق مدیران دولت حسن روحانی، به‌مثابه سوخت جنگ باندی برای نمایش انتخابات 96 از طرف باند خامنه‌ای و در رسانه‌های رسمی حکومتی شروع شد.

تلویزیون رژیم 15تیر95: ”180 میلیون تومان تنها برای سه نفر. انتشار سه تا فیش حقوقی از مسولان بیمه مرکزی در فضای مجازی، سؤالات زیادی را برای مردم از جمله بیندگان خبر 21ایجاد کرده، حسین از تهران پیام داده که چطور یک مقام دولتی با حقوق 88 میلیون تومن عملاً حقوق 100 تا کارگر را یک جا می‌گیره. ما شماره حسابهای مندرج در فیش حقوقی را چک کردیم که همگی به نام مسؤلان عالی بیمه مرکزی بود“.

به دنبال بیمه مرکزی، فیشهای نجومی مدیران بانک رفاه و صندوق توسعه ملی، از طرف رسانه‌های باند ولی‌فقیه رو شد. رسانه‌های باند خامنه‌ای برای از میدان به در کردن حسن روحانی در نمایش آتی انتخابات تلاش کردند تمام کارنامه چپاولها را بر سر این باند بشکنند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس: ”حقوق شما چقدره؟ در دل زمین در عمق 200 متری

پاسخ: ما طبق اداره کار حقوق می‌گیریم دیگه، اگه اضافه کار را ازش حذف کنیم یک و پانصده.

داشتم به این فکر می‌کردم حقیقتش دو دوتا چهارتا می‌کردم تو ذهنم البته ریاضیم خوب نیست که آقای خدا بخش و رفقاش و همکارانش که درود به شرفشون و دستاشون را باید بوسید، 150متر، 200 متر زیر زمین حقوقی را می‌گیرند، که بعضی‌ها تو طبقه نهم، دهم یازدهم یک ساختمون هفتاد برابرش را می‌گیرند، همین هیچ توضیح دیگه‌یی هم نمی‌دم.

تو هم تو آسمونی ولی یک تفاوتی بین تو و اون اختلاس..
کارگر: بله اختلاف طبقاتی را از اون بالا راحت می‌بینیم.

مجری: چی می‌بینید؟
کارگر: اختلاف طبقاتی را در خیابانهای اطراف به‌راحتی می‌بینیم “.

ولی‌فقیه ارتجاع، قبل از سایر کارگزارنش روز25خرداد، در وحشت پیامدهای اجتماعی فسادهای نجومی موارد برملا شده را استثناء خواند و تلویحاً از کارگزارانش خواست ادامه ندهند. گرچه آخوند احمد خاتمی نیز 11تیر در نمایش جمعهٴ روز موسوم به قدس برای خنثی کردن پیامدهای اجتماعی این رسوایی بزرگ، موارد افشا‌ شده را استثنا خواند، اما تخاصمات باندی کار را به برملا کردن گوشه‌های دیگری از کارنامه سراسر فساد معاون حسن روحانی، و برادرش کشاند.

باند رفسنجانی، روحانی هم در پاتک متقابل، پای ارگانها و نهادهای زیر دست ولی‌فقیه یعنی سپاه و بنیاد موسوم به مستضعفان و آستان قدس که بیش از 45درصد اقتصاد کشور را در دست دارند را به میان کشیده و هشدار دادند که کسانی که به این افشاگریها دامن می‌زنند باید توجه کنند اگر کشتی سوراخ شود، همه کسانی که در آن هستند آسیب می‌بینند.

حتی محفلهایی در درون باند خامنه‌ای هم هشدار دادند «که افشای فیش‌های حقوقی میلیاردی همانند بمب خوشه‌ای سطح وسیعی را تحت پوشش قرار داده» و «باید منتظر شنیدن صدای انفجارهای پیاپی و تخریبهای مکرر آن باشیم» . (روزنامه حکومتی وطن امروز 14تیر)

روز 14تیر نیز آخوند حسن روحانی در وحشت از پیامدهای اجتماعی چپاولهای نجومی کارگزارانش، به باند رقیب نسبت به «خدشه‌دار شدن اعتماد» مردم و این‌که رابطه مردم و نظام نشانه رفته است هشدار داد. وی در حالی که نفرت مردم از نظام را «مکدر» شدن «خاطر مردم» می خواند بار دیگر وقیحانه چپاولهای کارگزارانش را به گردن باند رقیب و «میراث ساختاری معیوب به جامانده از گذشته» انداخت و بار دیگر بر آتش این جنگ باندی بنزین ریخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7704940-707a-4d05-9c16-bb1e315a2d1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات