728 x 90

حمله موشكى,

اخبار مصر: فرود آمدن موشکها بر کمپ ”لیبرتی“

-

حمله موشکی به لیبرتی
حمله موشکی به لیبرتی
اخبار مصر14تیر95: «روز دوشنبه موشکها بر کمپ لیبرتی که محل سکونت افراد مجاهدین خلق اپوزیسیون ایران است در غرب بغداد پایتخت عراق فرود آمد.

یک مسئول در دبیرخانه شورای ملی مقاومت گفت که عصر دوشنبه دهها موشک بر کمپ فرود آمدند.

در بیانیه شماره (1) دبیرخانه این شورا آمده است کمپ لیبرتی در ساعت هشت و 35دقیقه بغداد در معرض آتشباری موشکی قرار گرفت.

روز دوشنبه ساکنان کمپ برای محکوم کردن استمرار اعمال محاصره بر کمپ و جلوگیری از ورود مواد غذایی و دارو به کمپ برای هفتمین روز متوالی تجمع اعتراضی برگزار کردند. ساکنان خواستار دخالت سریع برای پایان دادن به این محاصره ضدبشری و از سرگیری رسیدن نیازهای روزانه به کمپ و برداشتن موانع از ساکنان جهت دسترسی به سوخت و غذا و دارو شدند.

مقامهای کمیته کنترل کمپ از رسیدن تانکرهای سوخت و روغن و ژنراتورها و کامیونهای حامل مواد غذایی و بهداشتی و دارو به کمپ لیبرتی جلوگیری کردند، و ماشینها بدون این‌که به آنها اجازه ورود داده شود بازگشتند، در نتیجه کمبود سوخت و مواد غذایی و دارو و خاموش شدن برق که تصفیه آب را راه‌اندازی می‌کند و دستگاههای خنک کننده و آشپزی و نگهداری مواد غذایی در شرایط جوی با درجه حرارتی که به در ماه رمضان به 50 درجه سانتیگراد می‌رسد ساکنان در معرض یک بحران انسانی قرار دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf197502-9fc0-4ed3-8a7d-52eee525cd99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات