728 x 90

حقوقهاى نجومى,اخاذى از مردم,

برملا کردن روشهای جدیدی از چپاول توسط حسین فریدون

-

روشهای جدیدی از چپاول
روشهای جدیدی از چپاول
علیرضا زاکانی عضو سابق مجلس ارتجاع در ادامه درگیری باندی بر سر حقوقهای نجومی و با افشای این‌که بدهکاران بانکی با فشار حسین فریدون برادر آخوند روحانی ۴۰۰میلیون درهم وام با کارمزد صفر درصد گرفتند گفت: ”روحانی اگر می‌خواهد با حقوقهای نجومی برخورد کند، باید به برادرش برسد“.

وی که عصر روز یکشنبه 13تیر در یک نشست خبری شرکت کرده بود با حمله به آخوند روحانی و با اشاره به این‌که رئیس‌جمهور اگر می‌خواهد با فیشهای نجومی برخورد کند، باید به اخوی محترمش برسد، گفت: ”شیوه‌ای طراحی کرده‌اند که در آن ثروتهای افسانه‌ای نامشروع کسب می‌کنند.
بانکهایی که مسئولانش عوض شده‌اند، شعبات خارجی‌شان به این مدیران تسهیلات ارزی می‌دهند. آنها تسهیلات ارزی را به داخل کشور می‌آورند و افراد مرتبط با ”حسین فریدون“ برادر رئیس‌جمهور تسهیلات را می‌گیرند“.

زاکانی افزود:” بخشی از این مسأله متوجه کسانی است که سکاندار اجرایی کشور هستند و هزاران میلیارد امکانات دارند، به‌طور مثال وقتی کسی اعلام می‌کند پس از وزارتش 1000 میلیارد امکانات دارد، نتیجه این مسأله مشخص است؛ در نگاه این افراد 50 یا 100 میلیون پول کمی محسوب می‌شود“.

زاکانی با حمله به رفسنجانی گفت:”این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که اریکه قدرت به دست کسانی افتاده که روحیه اشرافیت و انباشت ثروت برایشان موضوعیت دارد و در پی آن امکانی فراهم شده که بخشی از جامعه در سختی، فساد و تبعیض بسوزد…
باید جنس کارگزاران نظام اسلامی از جنس مردم شود.
وقتی در دوران سازندگی با فسادهایی مواجه می‌شدیم و از آقای رفسنجانی دربارۀ حیف و میل کردن بیت المال توسط برخی مدیران می‌پرسیدیم، ایشان می‌گفت که در مسیر توسعه بخشی از این حیف و میل کردنها و فسادها طبیعی است“.

عضو سابق مجلس ارتجاع به گوشه‌یی از غارت و چپاول در رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: ”در بانک ملت یک عدد چند صد میلیارد تومانی به فردی می‌دهند و با او صفر درصد حساب می‌کنند و این فرد در همان بانک سرمایه‌گذاری می‌کند و سودش را ماه به ماه به جیب می‌زند.
البته چنین موضوعی درباره بانک رفاه و بانک ملی هم صدق می‌کند“.

وی خاطرنشان کرد: ”فردی به نام ”میرمؤذنی“ که از نزدیکان آقای زنگنه محسوب می‌شود، حداقل در هیأت مدیره 38 شرکت عضو است“.

زاکانی درباره قرارداد رژیم با گروه اقدام گروه مالی معرف به FATF و اجازه دسترسی به حسابهای افراد توسط کشورهای دیگر، با نگرانی گفت:”مسأله پیوستن به FATF راه بسیار پرخطری است که با امنیت ملی در تضاد است.
تفسیری که از مبارزه با تروریست در این قانون می‌شود، ممکن است هر چیزی را تروریست تلقی کند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8ceabbe-af54-4f0a-9f4d-e36b6eb91d4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات