728 x 90

زندانیان سیاسی,اعتصاب زندانيان سياسي,شكنجه زندانيان,

تهدید زندانی سیاسی شهرام پورمنصوری به انتخاب بین انفرادی یا شکستن اعتصاب غذا

-

شهرام پورمنصوری در اعتصاب غذا در زندان
شهرام پورمنصوری در اعتصاب غذا در زندان
رئیس دژخیم زندان گوهرد‌شت کرج، به نام مردانی، زندانی سیاسی شهرام پورمنصوری را که در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد تهدید کرد اعتصاب‌غذای خود را بشکند والا به سلول انفرادی منتقل خواهد شد.

این شکنجه‌گر زندان گوهردشت کرج به زندانی سیاسی شهرام پورمنصوری ابلاغ کرده است که مجبور به انتخاب بین شکستن اعتصاب و یا انفرادی است.

زندانی سیاسی شهرام پورمنصوری که بیست و ششمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر می‌گذارد در اعتراض به ادامه بازداشت و زندان دست به اعتصاب‌غذا زده است. آزادی شهرام پورمنصوری 30مرداد94 معین گردیده ولی دژخیمان از آزادی وی ممانعت به‌عمل می‌آورند.

شهرام پورمنصوری که از سن 17سالگی در زندان به‌سر می‌برد در طول این سالها محروم از هر گونه مرخصی و رسیدگی درمانی بوده و بارها مورد شکنجه شتم قرار گرفته و مدتهای زیادی را در انفرادی به‌سر برده است.
یادآوری می‌شود که دژخیم مردانی رئیس زندان گوهردشت برای این زندانی نوشته است؛ شهرام پور منصوری. تو مرد باش و تا مرگ برو من هم تا آخرش هستم

شهرام پورمنصوری به همراه فرهنگ پورمنصوری، خالد حردانی و رسول حردانی از متهمان پرونده موسوم به ارتفاع پست هستند که از سال ۱۳۷۹ بدون مرخصی در زندان به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a2779b7-955e-4f7e-8e95-00fa23373c9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات