728 x 90

سوريه,آوارگان سورى,

پناهجوی سوری۵۰ هزار یورو پول پیدا کرده را تحویل پلیس داد

-

جوان سوری یابنده 50هزار یورو
جوان سوری یابنده 50هزار یورو
پلیس و مقامات شهر میندن  در آلمان یک پناهجوی سوری ۲۵ ساله را "قهرمان روز" نامیدند زیرا وی در کمدی دست دوم مقدار زیادی وجه نقد پیدا کرده و آن را به مقامات اداره مهاجرت آلمان تحویل داده است.

این جوان سوری ۵۰هزار یورو وجه نقد و یک دفترچه پس‌انداز با بیش از ۱۰۰هزار یورو موجودی پیدا کرده و تحویل پلیس در شهر میندن واقع در استان نوردراین وستفالن آلمان داده است.

لازم به ذکر است که او وجوه نقد و اسناد بانکی را زمانی پیدا کرد که در حال جاسازی یک کمد دست دوم اهدایی خیریه در منزل خود بود. این محموله پرارزش زیر یکی از طبقات کمد پنهان بود.

پلیس رفتار این پسر جوان را نمونه و سرمشقی درخور قدردانی می‌داند. پیشتر نظیر این ماجرا برای مبالغ کم اتفاق افتاده است، اما تحویل مبالغی مانند این توسط یابنده آن یک مورد استثنایی است.

او رفتاری دوستانه و فروتنانه دارد و در حال حاضر مشغول فراگیری زبان است، اما قصد دارد بعد در آلمان ادامه تحصیل دهد در حالی که خانواده این جوان سوری در سوریه به‌سر می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1f8c07d-18a8-4125-9765-3fb320d32fc7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات