728 x 90

اخبار اعتراضى,كردستان ايران,اخبار کارگری,

۸رشته اعتراض و اعتصاب در شهرهای ایلام، پاوه، سنقر، کرج، کرمانشاه و مریوان

-

کارخانه تعطیل شده قند کرج
کارخانه تعطیل شده قند کرج

کرج ـ تجمع و اعتراض کارگران بلاتکلیف کارخانه قند کرج

از ساعت 9صبح روز چهارشنبه 2 تیر 1395، جمع بزرگی از کارگران بلاتکلیف و بیکار شده در پی تعطیلی کارخانه قند کرج، در مقابل درب اصلی کارخانه تجمع کردند. به گفته کارگران حدود 2ماه است که کارخانه به بهانه رسیدگی به مجوزها و بررسی امور مدیریتی کارخانه میان دولت و کارخانه، تعطیل شده ولی کارگران در این مدت دریافتی نداشتند، ضمن این‌که 2ماه حقوق پرداخت نشده هم طلب دارند، یعنی 4ماه است بدون دریافت وجهی در فشار معیشتی به‌سر می‌برند.

ایلام ـ تجمع گروهی از نیروهای شرکتی اداره موسوم به جهاد کشاورزی

صبح روز چهارشنبه 2تیرماه 95، گروهی ازنیروهای شرکتی اداره جهاد کشاورزی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق خود از ابتدای سال 95، در محل این اداره، در خیابان موسوم به حیدری تجمع کردند و خواها ن پرداخت مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

ایلام ـ تجمع جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی

صبح روز چهارشنبه 2تیرماه 95، جمعی ازبازنشستگان تأمین اجتماعی ایلام که سه ما ه است مابه تفاوت اضافه حقوق خودشان را نگرفته‌اند در محل تأمین اجتماعی ایلام در بلوار مدرس، تجمع اعتراضی کردند و پیگیر مطالبات خود شدند.

کرمانشاه ـ تجمع گروهی از بیماران ریوی

صبح روز چهارشنبه 2تیرماه 95، گروهی ازبیماران ریوی که به‌دلیل آلودگیهای هوا دچار مشکلات جدی تنفسی شده بودند هنگامی که از طرف بیمارستان سجاد کرمانشاه، با جواب منفی مواجه شدند دست به تجمع اعتراضی زدند. معترضان می‌گفتند جایی برای درمان آنها وجود ندارد و ظرفیت تنها بیمارستان پر است.

کرمانشاه ـ تجمع جمعی از پرسنل و کارگران شرکتی شهرداری

صبح روز چهارشنبه 2تیرماه 95، جمعی ازپرسنل و کارگران شرکتی شهرداری کرمانشاه که بین 3الی 6ماه است که حقوقشان پرداخت نشده است، در محل شهرداری مرکزی کرمانشاه در میدان غدیر تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

سنقر ـ تجمع جمعی از خانواده‌ها و اهالی شهر در اعتراض به قتل یک دختر6ساله

صبح روز چهارشنبه 2تیرماه 95، گروهی از خانواده‌ها واهالی شهرستان سنقر، در اعتراض به قتل یک دختربچه شش ساله، به نام حنانه غیاثی، و نبودن امنیت در سطح شهر در محل دادگستری رژیم تجمع کرده و خواهان تأمین امنیت اجتماعی و مجازات قاتل شدند.

پاوه ـ تجمع گروهی ازپرسنل قراردادی اداره آب وفاضلاب

صبح روز چهارشنبه 2تیرماه 95، گروهی ازپرسنل قراردادی اداره آب و فاضلاب شهرستا ن پاوه، در اعتراض به پرداخت نکردن حقوق فروردین و اردیبهشت و خرداد خود در محل این اداره، در خیابان امام محمد غزالی روبروی شهرداری تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات و گرفتن مطالباتشان شدند.

مریوان ـ درگیری مأموران شهرداری مریوان با دستفروشان در میدان سرباز

به‌دنبال اذیت و آزار دستفروشان توسط مأموران شهرداری رژیم در میدان سرباز در شهرستان مریوان صبح روز چهارشنبه 2تیر 95 دستفروشان با مأموران شهرداری درگیر شدند و برای استمرار کارشان که تنها منبع تأمین قوت لایموت‌شان است در مقابل اخاذیهای مأموران سرکوبگر با آنان به مقابله برخاستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6429bcfe-3f1c-4e7f-ab16-3b41d73398cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات