728 x 90

خودکشی در ایران,

سنندج ـ باز هم خودکشی یک جوان

-

جوانی که در سنندج خودکشی کرد
جوانی که در سنندج خودکشی کرد
میلاد نظری ۱۶ ساله فرزند خانواده‌ای کارگری به‌دلیل فقر و مشکلات خانوادگی روز جمعه ۲۸ خرداد خود را به سد وحدت سنندج انداخت و به زندگی خود پایان داد.
در حاکمیت آخوندها خودکشی جوانان به‌دلیل فقر و ناامیدی از آینده و سرکوب و نبود آزادیها به‌طور چشمگیری رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید:
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده در روز یکشنبه 23خرداد، یک دختر جوان که از ساکنان شهر آبیک است با حضور در حاشیه رودخانه زیاران خود را به درون رودخانه پرتاب کرد که در نهایت به علت حجم بالای آب رودخانه غرق و جان خود را از دست داد.
روز شنبه 22خردادماه نیز یک زن در اهواز، خود را از روی پل پارک جزیره به داخل رودخانه پرتاب کرد. یکی از کارگران شهرداری اهواز که شاهد صحنه بود برای نجات این زن وارد رودخانه شد، اما خودش نیز طعمه جریان آب شد و به زحمت از آب بیرون کشیده شد. خانمی که اقدام به خودکشی کرده بود، در ابتدای امر فاقد علائم حیاتی بود اما با کمک سایر شهروندان به زندگی بازگردانده شد.
روز سه‌شنبه 18خرداد نیز یک دختر 15ساله در شهرک بهاران سنندج با پرتاب کردن خود از پنجره طبقه پنجم ساختمان مسکونی، به پایین، دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.
در همین روز یک دختر 16ساله دانش‌آموز سال سوم، در یک حرکت اعتراضی، در یکی از دبیرستانهای دخترانه، واقع در شهرک غرب تهران، پس از آخرین امتحان دست به خودکشی زد و جان باخت.

طی سال گذشته دست‌کم 18 دانش‌آموز دست به خودکشی زده‌اند. عمده این خودکشیها توسط زنان صورت گرفته است که ناشی از محرومیت و فشار اجتماعی توسط آخوندهای زن‌ستیز می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09e57be2-31e5-4538-b200-6b5665eeb6f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات