728 x 90

فساد اقتصادى,اعتياد و مواد مخدر,

اعتراف یک کارگزار رژیم به توزیع مواد مخدر در زندانها

-

خرید و فروش مواد مخدر در زندانهای رژیم
خرید و فروش مواد مخدر در زندانهای رژیم
دبیر شورای هماهنگی به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر رژیم در استان تهران به وجود مواد مخدر در زندانها اعتراف کرد و گفت: «در مواردی مشاهده شده که در زندان هم مواد مخدر به دست زندانیان رسیده و در آنجا مصرف می‌شود» .

محمدرضا آذرنیا که روز یکشنبه 30خرداد با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه می‌کرد به همکاری رژیم ایران و سازمان ملل‌متحد و تفاهم‌نامه مشترک اشاره کرد و افزود: «بر اساس این طرح با دفتر مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل در راستای بازتوانی و توانبخشی زندانیان همکاری می‌کنیم که البته بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد» .

خاطرنشان می‌شود، اصلی‌ترین عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در زندانهای رژیم، گردانندگان و شکنجه‌گران در زندانهای دیکتاتوری آخوندی هستند. اعتراف سرکردگان سابق وزارت اطلاعات یا پاسداران، پیش از این بارها نشان داده است که سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات، عامل اصلی انتقال و خرید و فروش مواد مخدر در زندانها و یا انتقال و فروش آنها به کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/192f30c2-e786-4242-90e8-d6e417ecd57f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات