728 x 90

اخبار اعتراضى,

۵رشته اعتراض و اعتصاب در شهرهای پاوه، سنندج و کرمانشاه

-

تجمع اعتراضي - آرشيو
تجمع اعتراضي - آرشيو

پاوه ـ تجمع گروهی از کسبه شهرستان پاوه

صبح روز شنبه 29 خرداد 95، گروهی ازکسبه شهرستان پاوه در اعتراض به مالیاتهای چپاولگرانه و سنگین که برایشان صادر شده در محل اداره مالیات در خیابان ایوبی پاوه تجمع کردند و خواهان لغو این مالیاتهای سنگین شدند.

سنندج ـ تجمع جمعی ازکارگران وکارکنان شرکت نوشابه سازی زمزم

صبح روز شنبه 29 خرداد 95، جمعی ازکارگران وکارکنان شرکت نوشابه سازی زمزم در اعتراض به پرداخت نشدن 7 ماه حقوق و حق اضافه کاری در محل این کارخانه در کیلومتر 5 جاده سنندج، تجمع اعتراضی کردند و خواهان گرفتن مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

سنندج ـ تجمع جمعی ازکارگران شرکت موزائیک سازی جهان مصالح آذربایجان

صبح روز شنبه 29 خرداد 95، جمعی ازکارگران شرکت موزائیک سازی جهان مصالح آذربایجان، در شهرستان سنندج، در اعتراض به پرداخت نشدن 5 ماه حقوق و مزایا در محوطه این کارخانه در شهرک صنعتی سنندج، تجمع اعتراضی کردند و خواهان پرداخت حقوق خود شدند.

کرمانشاه- تجمع گروهی از کارکنان شرکت مقوا سازی دایکات

صبح روز شنبه 29 خرداد 95 گروهی از کارکنان شرکت مقوا سازی دایکات، درکرمانشاه در اعتراض به نپرداختن یک‌سال حق بیمه و 3ماه حقوق عقب‌افتاده در محل این شرکت در شهرک صنعتی فرامان تجمع کردند و خواهان گرفتن مطالبات خود شدند.

سنندج ـ اعتراض جمعی از بیماران تنفسی و ریوی در مرکز بهداشتی وحدت

صبح روز شنبه 29 خرداد 95، جمعی ازبیماران تنفسی و ریوی درمرکز بهداشتی وحدت در سنندج، در اعتراض به آلودگی شدید هوا و رسیدگی نکردن به مشکلات بیماران ریوی در محل این مرکز در بلوار شبلی سنندج، تجمع اعتراضی کرده و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42c50f06-bc0d-48a7-a8e2-5c6227fa265e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات