728 x 90

حمایتهای مردمی,

اعتراض حامیان مقاومت به حضور ظریف در برلین + تصویر

-

 -
-
ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانان با برپایی تظاهراتی در برلین، نسبت به حضور وزیر خارجه رژیم آخوندی در برلین، اعتراض کردند. گزارش کوتاهی از این تظاهرات و سخنرانیهای ایراد شده ذیلا آورده شده است:

ویدا نیک طالعان - انجمن زنان برای دموکراسی در ایران

دوستان، یاران مقاومت با سلام و درودهای بی‌پایان از سوی انجمن زنان برای دموکراسی در ایران
امروز در این‌جا جمع شده‌ایم تا به پذیرا شدن دلقک نظام وزیر امور خارجه آخوند شیاد اعتراض کنیم و بگوییم این فرد ما ایرانیان را نمایندگی نمی‌کند و نماینده یک حکومت خونخوار و جنایت‌کار است.
پذیرا شدن او بدون شرط و شروط رعایت حقوق‌بشر همدستی آشکار در جنایتهای این رژیم ضدایرانی است.
 
ما مردم ایران و مقاومت آزادی ستانمان نقش مسیر خود را برای نیل به آزادی تا فراسوی طاقت پیش می‌بریم و بارها و بارها سخنان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت را تکرار کرده‌ایم و باز هم می‌گوییم " اگر به جای ده دولت صد دولت هم بیاری این رژیم بشتابد این رژیم را از سرنگونی گریزی نیست ".
 
حقوق‌بشر را قربانی مطامع اقتصادی زودگذر نکنید. ملت بزرگ ایران از سرنگونی تام و تمام این رژیم ذره‌یی کوتاه نخواهد آمد و با یاری مقاومت پر افتخارش و مجاهدان پاکبازش این حکومت ننگ و نفرت را از سر راه آزادی خود خواهد برداشت
زنده باد آزادی - زنده باد ازادی
 
 

لئو داتسن برگ - عضو پیشین هیأت‌رئیسه فراکسیون دموکرات‌مسیحی در مجلس فدرال آلمان


خانمها و آقایان، دوستان عزیز مقاومت ایران، با تشکر فراوان از خوش آمدگویی شما. من به‌عنوان عضو هیأت‌رئیسه کمیته همبستگی آلمانی برای یک ایران آزاد لازم می‌دانم که از حقوق‌بشر، آزادی و دموکراسی در ایران حمایت کنم. بهبود وضعیت حقوق‌بشر، لغو حکم اعدام و ایجاد ساختارهای دموکراتیک باید پیش‌شرط مذاکرات به‌منظور شکل‌گیری روابط اقتصادی غرب با رژیم ایران باشد.
از زمان لغو تحریمها علیه رژیم آخوندها امکانات اقتصادی برای تروریسم، جنگ در سوریه و حمایت از اسد استفاده شده و اینها تحولات شومی هستند که باید محکوم شوند.
همزمان به دوستانمان در کمپ لیبرتی هم سلام عرض می‌کنم. و تأکید می‌کنم که باید امنیت آنها تأمین گردد و حقوق آنها به‌رسمیت شناخته شوند. بر این مبنا دوستان عزیز ما با هم برای یک ایران آزاد و دموکراتیک مبارزه می‌کنیم.
خیلی متشکرم
 
 

سخنرانی کریستین سیمرمن – رئیس دفتر حقوق‌بشر برلین

دوستان عزیز، ابتدا می‌خواهم از شما تشکر کنم که امروز در این ابعاد بزرگ در برلین حاضر شدید چون که ما تنها صدا در مفابل یک سیاست اشتباه هستیم و این را اکنون در مقابل وزارت‌خارجه به‌عنوان یک فرد مدافع حقوق‌بشر می‌گویم.

من از شما سؤال می‌کنم که چگونه‌ می‌شود با چنین رژیمی، که جنگ، شکنجه، اعدام و تروریسم را هر روز در سوریه و عراق دامن می‌زند روابط جدی اقتصادی برقرار کرد من فقط خطاب به وزارت‌خارجه می‌توانم بگویم: شرم، شرم به کشور خودم! شما ایرانیان حق دارید که خواهان سرنگونی رژیم حاکم بر میهنتان بشوید.

ظریف نماینده یک رژیم حامی تروریسم است. او به‌صراحت از حزب‌الله و سرکردگان نیروی تروریستی قدس که روزانه در سوریه کشته می‌شوند ستایش می‌کند او تفاوتی با بقیه سران رژیم که هم‌اکنون تصویرشان زیر پای شما لگدکوب می‌شوند ندارد آنها همه، حاکمان یک رژیم تروریستی هستند که با پولی که از طریق معاملات اقتصادی با غرب به‌دست می‌آوردند، تروریسم را در جهان گسترش می‌دهند. متشکرم.
 

حمید معاصر ـ اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان

هموطنان عزیز، یاران مقاومت
ظریف نماینده و وزیرخارجه رژیمی است که سفارتخانه‌های آن در کشورها، شبانه روز مشغول جاسوسی علیه فعالان حقوق‌بشری و آزادیخواهان و تأمین کننده مالی، لجستیکی و فرهنگی اغلب گروه‌های بنیادگرا و تروریستی هستند و این امر بارها در دادگاههای اروپایی و آمریکا به اثبات رسیده است. از دولت آلمان و سایر دول غربی مجدانه می‌خواهیم که کلیه مراودات دیپلوماتیک و اقتصادی خود با رژیم ملایان را منوط به رعایت حقوق‌بشر و توقف اعدام و شکنجه بکنند و بهای معاملات زودگذر را از جیب مردم و مقاومت ایران نپردازند و رژیم را وادار کنند تا از تروریسم و صدور بنیادگرایی دست بردارد.
درود بر رجوی مرگ بر روحانی و خامنه‌ای
 
 

رحمان موسوی ـ جامعه ایرانیان بوخوم ـ دورتموند

به‌عنوان مسئول جامعه ایرانیان بوخوم و دورتموند از صدها کیلومتر دورتر به برلین آمده‌ام تا خطاب به وزارت‌خارجه و دولت آلمان بگویم آخوند روحانی و فرستاده او جواد ظریف مردم متمدن ایران و تاریخ کهن سرزمین آریایی را نمایندگی نمی‌کنند، آنها نمایندگان خامنه‌ای و یک دیکتاتوری خونریزی هستند که تا کنون صدها هزار نفر از مردم و جوانان ایران را در زندانها و خیابانها و جبهه‌های جنگ با فریب و دروغ و سرکوب کشته‌اند.

بهمن عایق ـ جامعه ایرانیان گوتینگن

امروز از وزیرخارجه آلمان آقای اشتاین مایر سؤال می‌کنیم شما نمی‌دانید چرا ما به این نقطه خطرناک رسیده‌ایم و راه‌حل چیست؟ به‌ شما می‌گویم که چشم‌پوشی به 37سال جنایت در ایران و صدور انقلاب به منطقه و اقدامات تروریستی در 5 قاره جهان توسط بربریت حاکم بر ایران عامل اصلی پیشرفت بنیادگرایی اسلامی است
زنده باد آزادی زنده باد ایران درود بر رجوی

دکتر کاظم موسوی سخنگوی حزب سبزهای ایران در آلمان

ما در این‌جا جمع شدیم به حضور وزیر امور خارجه رژیم ملاها جواد ظریف در آلمان اعتراض کنیم.

با توجه به این‌که رژیم فاشیسم مذهبی، روزانه در هر سه ساعت یک نفر از مردم خودش را اعدام می‌کند، در سوریه، یمن، عراق، لبنان و فلسطین با عوامل خودش دست به ترور و جنگ و خونریزی می‌زند، و با توجه به این‌که نمایشگاه هولوکاست راه انداخته و قصد نابودی انسانها و کشورهای دیگر در منطقه را دارد، چرا آقای اشتاین مایر دست نماینده رژیم «ظریف» در آلمان را می‌فشارد، چرا با رژیم مذهبی که بنیادگرایی، تروریسم و آنتی زمیتیسم تولید و اشاعه می‌کند، مذاکره و معامله می‌نماید؟

شرکت دادن ظریف و رژیم ملایان در نشستهای مذاکرات سوریه، چشم بستن و مشروعیت بخشیده به حضور و تجاوز جنگی دولت ایران در سوریه و منطقه است، و ما خواهان پایان دادن به آن هستیم.

رسانه‌های آلمان گزارشهایی از تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین علیه وزیر خارجه رژیم آخوندی منتشر کردند.

خبرگزاری آلمان د.پ.آ نوشت: در اعتراض به دیدار ظریف از آلمان جنبش مخالفان ایرانی در برابر محل اجلاس تجمع کردند. این خبرگزاری افزود: در دیدار کوتاه (اشتاین مایر و ظریف) به مطبوعات اجازه طرح سؤالات داده نشده بود.

روزنامه بی‌زد برلین نوشت: در منطقه تگل برلین (محل اجلاس وزرای خارجه) علیه وزیر خارجه رژیم ایران یک تظاهرات برپاشد و تجمع‌کنندگان در دفاع از حقوق‌بشر در ایران تظاهرات کردند.

رادیوی دویچه وله آلمان نیز درباره این تظاهرات اعتراضی گزارش داد: اعتراض این افراد به چشم بستن دولت آلمان بر نقض گسترده حقوق‌بشر در ایران به‌خاطر معاملات اقتصادی بود. معترضان می‌گویند دولت آلمان باید در مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی ایران، حتی در مذاکرات اقتصادی، خواستار بهبود وضعیت حقوق‌بشر در ایران شود.

دویچه وله افزود: گروه "بمب را متوقف کنید" که در نیویورک مستقر است از دولت آلمان خواست تا داد و ستد و مراوده با نمایندگان جمهوری اسلامی را متوقف کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2ff3752-f756-48d3-8055-e601e3df582d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات