728 x 90

اخبار اعتراضى,

تهران - ۴رشته اعتراض و اعتصاب و درگیری با عوامل رژیم

-

اعتراض و تجمع بازاریان 15 خرداد تهران
اعتراض و تجمع بازاریان 15 خرداد تهران

تهران ـ درگیری دو جوان با مأمور رژیم در خیابان هاتف در تهران

ساعت 9 شب یکشنبه 23خرداد 95 در خیابان هاتف در تهران دو تن از جوانان با یک مأمور رژیم درگیر شدند. درگیری دو جوان بعد از این رخ داد که مأمور مزبور اقدام به بازرسی بدنی دو جوان بدون هیچ بهانه‌ای نمود. وقتی یکی از جوانان نسبت به مأمور مزبور اعتراض کرد، مأمور با لگد به وی حمله کرد که همین موضوع موجب درگیر شدن دو جوان با مأمور شد.

تهران ـ درگیری یک زوج با مأمور رژیم در خیابان جمهوری

ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه 23خرداد 95 در خیابان جمهوری باغ سپهسالار در تهران، یک زن جوان و همسرش با مأمور زن نیروی انتظامی که می‌خواست به بهانهٴ آخوند‌ساخته بدحجابی مزاحم آنان شود درگیر شدند. مردم حاضر در صحنه به حمایت از این زوج جوان پرداختند.

تهران ـ اعتراض و درگیری دو جوان با مأمور مزاحم کودکان کار

حوالی ساعت 8 صبح روز شنبه 22خرداد 95 در مترو آزادی در تهران هنگامی که مآموران سرکوبگر شهرداری، دو پسر بچه که در حال فروش بودند را مورد اذیت قرار دادند، دو جوان حاضر در صحنه مانع دستگیری کودکان‌کار شده و با مزدوران درگیر شدند.

تهران ـ اعتراض و تجمع بازاریان خیابان15خرداد تهران به پیاده راه سازی بازار

ساعت ۹:۳۰صبح روز سه‌شنبه 25خرداد 1395، حدود 200تن از کسبه بازار 15خرداد و پامنار، در مقابل دفتر شورای قلابی شهر در این منطقه تجمع کرده و نسبت به پیاده راه سازی انجام شده در این بازار و زیانهای وارده به کسبه، اعتراض کردند.

بنا‌ به گفته‌های یکی از این کسبه از زمان اجرایی شدن طرح پیاده راه سازی، زیانهای مالی و خسارات زیادی به کسبه این بازار وارد شد که از جمله مهم‌ترین آنها، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه تا ساعت 18 می باشد که این موضوع سبب شده تا کسبه تا این ساعت در بازار بمانند تا بتوانند بارگیری کرده و اجناس خود را برای مشتریهای برون شهری بفرستند ضمن این‌که این موضوع برای مشتریها و البته باربران نیز مشکل ایجاد کرده باربرها ناچارند تا ساعت 18 منتظر بمانند و در این ساعت، خیابان 15خرداد مملو از وانتهای باربر می‌شود و فضای غیرایمنی را در این محدوده ایجاد می‌کند و گاهی این بارگیریها تا ساعت 21 نیز به طول می‌انجامد.

در ساعت 11 مقامات حکومتی در وحشت از گسترش دامنهٴ اعتراض با گسیل مزدوران انتظامی بازاریان را متفرق کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1468b9d9-83f8-4d94-9dcc-3bbc769463cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات