728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

کارخانه نمونه منصور گیلان، تنها کارخانه تولید چرم خاورمیانه تعطیل شد

-

تعطیلی کارخانه
تعطیلی کارخانه
به اعتراف خبرگزاری حکومتی ایلنا کارخانه نمونه منصور گیلان (ام دی اف) در لوشان تعطیل شد و 40کارگر با سابقه کارخانه، بیکار شدند. بنا‌ به این گزارش در حال حاضر بجز تعدادی کارگر که مسئولیت محافظت از کارخانه و ماشین‌آلات آن را بر عهده ‌دارند، هیچ کارگر دیگری در این واحد تولیدی شاغل نیست.

خبرگزاری حکومتی تسنیم نیز با عنوان تعطیلی تنها کارخانه تولید چرم خاورمیانه در میاندورود در استان مازندران/ پارس کرم خزر به سرنوشت ارج مبتلا شد نوشت: «هنوز در خروجی خبرگزاریها در روز یکشنبه (23خرداد) اخبار تعطیلی یا جابه‌جایی بزرگ‌ترین شرکت فرآورده‌های لبنی خاورمیانه در حال رد و بدل شدن بود که اخباری مبنی بر تعطیلی تنها کارخانه تولید چرم خاورمیانه برای ساکنان منطقه میاندورود در استان مازندران نگرانی‌هایی را به‌دنبال داشته است ».

این منبع افزود: «مازندرانی که بر اساس آمارها اکنون دارای 120 تا 130هزار جوان بیکار و بالغ بر 20هزار فارغ‌التحصیل بیکار دارد، این روزها با تعطیلی یکی پس از دیگری واحدهای صنعتی، تعدیل نیروها و گاها اخراج کارگران دست و پنجه نرم می‌کند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d028e74e-8a9c-4ce0-9deb-0a461ba48894"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات