728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار حج,اخبار خليج فارس,

افشای سوء‌استفاده دجالگرانه آخوندها از مناسک حج

-

شیخ تیسیر التمیمی - استاد جلال گنجه‌ای - دکتر بسام العموش  -  سنابرق زاهدی
شیخ تیسیر التمیمی - استاد جلال گنجه‌ای - دکتر بسام العموش - سنابرق زاهدی
سوء استفاده دجالگرانه خمینی و خامنه‌ای از مناسک حج برای پیش‌بردن سیاستهای صدور تروریسم و بنیادگرایی، طی یک کنفرانس اینترنتی با حضور شماری از شخصیتهای مذهبی و سیاسی از فلسطین و اردن و مقاومت ایران افشا و محکوم شد.

در این کنفرانس، شیخ تیسیر التمیمی، قاضی‌القضات پیشین فلسطین، دکتر بسام العموش وزیر پیشین توسعه اردن و سفیر پیشین این کشور در ایران، استاد جلال گنجه‌ای مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان در شورای ملی مقاومت ایران و سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورا شرکت داشتند.

شیخ تیسیر التمیمی با یادآوری اتفاق‌نظر سران کشورهای اسلامی در محکومیت اقدامات تفرقه‌افکنانه رژیم در کشورهای منطقه و صدور تروریسم و بنیادگرایی توسط این رژیم گفت: رژیم آخوندی می‌خواهد مناسک حج را به آشوب بکشاند و ناامنی ایجاد کند.

قاضی‌القضات پیشین فلسطین با بیان مشاهداتش از جنایتهای صورت گرفته توسط عوامل رژیم در مراسم حج سال 1366، که منجر به کشته شدن صدها تن از حجاج شد افزود: ما از بیت‌المقدس خطاب به امت اسلامی در شرق و غرب جهان نسبت به تهدید این رژیم هشدار می‌دهیم. ملل مسلمان باید موضع قاطعی در قبال رفتار این رژیم اتخاذ کنند.

استاد جلال گنجه‌ای در سخنان خود گفت: ”خمینی از دهها سال قبل بدعتی را در حج گذاشته و یک تظاهرات توهین‌آمیز را تحت عنوان ”برائت از مشرکین“ افزوده است. در هیچ‌یک از کتابهای فقهی اسمی از برائت از مشرکین به‌عنوان یک بخش از حج وجود ندارد. خامنه‌ای، بسیار ضعیف‌تر از آن است که بتواند از بدعتی که خمینی آن را ایجاد کرده عقب‌نشینی کند.

دکتر بسام العموش سفیر پیشین اردن در ایران، با یادآوری نفرت و انزجار مردم ایران از رژیم آخوندی، نمونه‌هایی از اقدامات توطئه‌گرانه و تروریستی رژیم آخوندی در اردن را تشریح کرد و گفت: ما در اردن شاهد این بودیم که سفیر قبلی این رژیم یک تشکیلات مسلح در اردن به‌وجود آورده است. وی در ادامه خواستار قطع روابط کشورهای عربی با رژیم آخوندی شد.

سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت گفت: پس از دو دور مذاکرات، رژیم ولایت‌فقیه در فرجام کار حاضر نشد قوانین و ضوابطی را بپذیرد که در انجام مناسک حج رعایت می‌شود رژیم حاکم بر ایران از همان سالهای آغاز حاکمیت خود به دولت عربستان سعودی به‌عنوان دولتی که باید هژمونی رژیم ولایت‌فقیه را بپذیرد نگریسته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d6a6cd5-4824-4edd-b4da-cac75de338c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات