728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حملات باند خامنه‌ای به حسن خمینی

-

اختلال در سخنرانی حسن  خمینی در مراسم سالمرگ  خمینی دجال
اختلال در سخنرانی حسن خمینی در مراسم سالمرگ خمینی دجال
با تشدید بحران حاکمیت، حملات باند خامنه‌ای به حسن خمینی، که توسط رفسنجانی در جریان نمایش انتخابات خبرگان ارتجاع برای مقابله با ولایت خامنه‌ای به صحنه کشانده شده بود، ادامه یافته و به موضوع سوژه تصفیه حساب خامنه‌ای با رفسنجانی تبدیل شده است. رفسنجانی نیز با بسیج آخوندهای وابسته به خودش به مقابله برخاست.

در جریان مراسم سالمرگ خمینی دجال بر سر قبر او، خامنه‌ای به‌رغم دعوت به حفظ وحدت عوامل حکومتی با دولت، با بسیج چماقداران و لباس شخصیهایش، در حین سخنرانی حسن خمینی، دست به ایحاد بلوا و تنش زد و سخنرانی وی را مختل کرد.

به‌دنبال این ماجرا، حسن خمینی برای با رفتن به وزارت‌خارجه رژیم و دیدار از این وزارتخانه و استقبال گرم ظریف از وی و سخنانی که در آنجا گفت، تلاش کرد تا موقعیت خودش در باند رفسنجانی و روحانی را به رخ خامنه‌ای بکشد.

در این دیدار، حسن خمینی از دولت آخوند روحانی در مقابل باند خامنه‌ای حمایت کرد و گفت: تا وقتی ناسزا نشنوید کار پیش نمی‌رود. باید روی عقیده ولو به قیمت (از دست دادن) آبرو ایستاد.

وی ضمن تمجید از ظریف و وزارت‌خارجه رژیم خاطره‌یی از آخوند صانعی که مغضوب خامنه‌ای است را نقل کرد.

حسن خمینی در سخنرانی خود با اشاره به آخوند مصباح یزدی گفته بود: امروز عده‌یی از متحجّران، سردمداران اندیشه‌یی شده‌اند، به‌طوری‌که دیگران را محاکمه می‌کنند و معیار تشخیص حقّ از باطل شده‌اند.

متقابلاً ، یک رسانه باند خامنه‌ای در پاسخ به سخنرانی حسن خمینی نوشت: نه خمینی متجدد بود، نه مصباح متحجر. خمینی بر تحجر می‌تاخت. مصباح در خط خمینی بود، رفسنجانی در کنار خمینی.

تلویزیون رژیم نیز در برنامه‌های خود حسن خمینی را به‌خاطر نزدیکی به باند رفسنجانی و روحانی به‌طور تلویحی مورد حمله قرار می‌دهد. این اقدام تلویزیون رژیم سبب اعتراضاتی از سوی برخی از آخوندهای حوزه قم شده است.

آخوند هاشم هریسی گفت: اگر تلویزیون واقعاً علیه حسن خمینی کاری کرده، باید بگویم واقعاً اقدام بسیار زشت و ناپسندی بوده است. کسانی که حرمت می‌شکنند و می‌گویند انقلابی اند، دروغ می‌گویند.

آخوند غروی نیز گفت: این‌که طعنه‌هایی علیه حسن خمینی از تلویزیون پخش شود، اصلاً خوب نیست، به‌خصوص در ایام (مرگ خمینی).
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44372446-626c-4459-85b7-66e4b91b6663"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات