728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

مخاصمات باندهای حکومتی به‌رغم هشدارهای خامنه‌ای

-

تشنج در مجلس ارتجاع
تشنج در مجلس ارتجاع
به‌رغم هشدار خامنه‌ای در مورد خطر مخاصمات باندهای حکومتی و تبدیل شدن گسلهای جناحی به زلزله در نظام، دور جدید مجلس آخوندی در جلسه روز سه‌شنبه خود، شاهد درگیریها و یقه گرفتنهای متعدد بود.

از جمله وقتی علی مطهری بر کرسی ریاست و اداره مجلس نشست، با اعتراض باند رقیب رو به رو شد.

محبی نیا: با بودن آقای پزشکیان جلوس حضرتعالی بر تخت ریاست مجلس را من یک مقدار دارای ایراد می‌بینم.

مطهری: بله، اجازه بدید من این ماده، ماده 19 فرمودید، بله، عرض کنم من نمی‌دانم که وقتی آقای رئیس بنده را خواستند، آقای پزشکیان حضور داشتند یا نه، من اطلاع ندارم.

یک نماینده: نه نبود.
مطهری: ظاهراً حضور نداشتند حالا شما هم خیلی مچ‌گیری نکنید، مته به خشخاش نگذرید (با خنده)، عرض کنم که تذکر بعدی...

اسدالله عباسی، نماینده مجلس:
ماده 19 را آقای محبی‌نیا گفتند، جنابعالی وارد بودن یا نبودنش را حتماً تأکید می‌فرمودید، به جای ان واژه‌هایی که به‌کار بردید...

یقه درانی در مجلس ارتجاع

درگیری فضاحت‌بار دیگری نیز در مجلس آخوندی بین یک وزیر دولت روحانی و نمایندگان مجلس ارتجاع رخ داد به‌نحوی که عوامل باند رفسنجانی و روحانی نیز به سخنان نعمت زاده وزیر صنعت آخوند روحانی را مورد اعتراض کردند. مصطفی کواکبیان گفت: خدایی بعضی از این وزرا فکر می‌کنند شاگرد مدرسه‌یی گیر آورند. بحثهایی که توی روزنامه‌ها میشه این‌جا میان برای ما مطرح می‌فرمایند.

رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که من از بیکاری جوانان شرمنده می‌شم. خوب وزیر صنعت ما بیشتر باید شرمنده بشه، ایشون هیچ راه‌حلی الآن در صحبتش برای ایجاد اشتغال که اولویت اول ما هست من ندیدم.

سایت حکومتی انتخاب درباره درگیریهای مجلس رژیم در روز سه‌شنبه، نوشت: «خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت کشاورزی در جلسه علنی مجلس هنگام نطق محمدعلی پورمختار بر سر موضوعی درگیری لفظی پیدا کرد که به‌دنبال این درگیری، آقایی یقه‌اش را با فریاد و عصبانیت پاره کرد.

این منبع افزود: «در این هنگام نمایندگان به دور آقایی جمع شدند و یکی از نمایندگان نیز قصد داشت با گرفتن دستش جلوی دهان وی، او را آرام کند، اما قضیه پیچیده‌تر از این بود و بالاخره نمایندگان وی را به بیرون صحن مجلس هدایت کردند» .

بنا‌ به این گزارش علی مطهری که ریاست مجلس را برعهده داشت از جهانبخش محبی‌نیا، خواست که اوضاع را سر و سامان دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b03c01a6-3e7c-49f1-89af-ea0a79f101da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات