728 x 90

اخبار اعتراضى,

۶رشته اعتراض و اعتصاب در ۵شهر استانهای غرب کشور

-

بیمارستان بعثت سنندج
بیمارستان بعثت سنندج
روز پنجشنبه 13خرداد، در حالی که رسانه‌های حکومتی در روزهای اخیر مدعی آماده‌سازی مردم برای سالمرگ خمینی دجال هستند، 6رشته حرکتهای اعتراضی و اعتصاب در شهرهای استانهای غربی کشور جریان داشت.

سنندج ـ تجمع جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان بعثت

صبح روز پنچشنبه 13خرداد جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان بعثت سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن حق کارانه 4ماه خود، در محل بیمارستان در بلوار کشاورز تجمع کردند و خواستار پرداخت هرچه سریعتر مطالبات خود شدند.

ایلام ـ تجمع اعتراضی جمعی از پرسنل خدمات و بهیاران بیمارستان موسوم به خمینی

صبح روز پنچشنبه 13خرداد جمعی از پرسنل خدمات و بهیاران بیمارستان موسوم به خمینی ایلام در اعتراض به پایین بودن سطح حقوقشان و شرایط سخت کاری، دست از کار کشیدند و در مقابل در ورودی بیمارستان در خیابان موسوم به آیت اله حیدری تجمع کردند.

صحنه ـ تجمع جمعی از کارکنان شرکتی شهرداری

صبح روز پنچشنبه 13خرداد، عده‌یی از کارکنان شرکتی شهرداری صحنه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق اردیبهشت و فروردین خود، در محل شهرداری در خیابان کاشانی دست به تجمع اعتراضی زدند و اعلام داشتند زندگی آنها به‌دلیل مشکلات مالی مختل شده است.

هرسین ـ تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور

صبح روز پنچشنبه 13خرداد، جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور هرسین از این‌که به‌خاطر بدهی شهریه از رفتنشان به جلسه امتحان جلوگیری شده است دست به تجمع اعتراضی زدند. معترضان در حالی که این سیاست‌های چپاولگرانه در دانشگاه را محکوم می‌کردند در مقابل درب محوطه سالن امتحانات تجمع کردند. بعضی از آنها می‌گفتند در ترم آخر هستند و با این سیاست کاسبکارانهٴ مقامات دانشگاه باید یک ترم دیگر هزینه‌های هنگفتی را متحمل شوند.

سنندج ـ تجمع اعتراضی جمعی از مشترکین اداره برق منطقه حسن آباد

صبح روز پنجشنبه 13خرداد، جمعی از مشترکین اداره برق منطقه حسن آباد سنندج در اعتراض به افزایش بهای برق مصرفی و هزینه‌های سرسام‌آور دست به تجمع اعتراضی زدند. این تجمع مقابل اداره برق برگزار شد. برخی از معترضان می‌گفتند برای مدت 2ماه مبلغ 400هزار تومان فیش برق باید پرداخت کنند.

مریوان ـ تجمع اعتراضی دانش آموزان؛ در مقابل اداره آموزش و پرورش

این تجمع در اعتراض به سختی امتحانات آخر سال در مقابل اداره آموزش و پرورش مریوان صبح روز چهارشنبه 12خرداد برگزار شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0562077-f9f9-4aca-ac05-52f4267f8e76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات