728 x 90

اشرف - ليبرتى,

استراون استیونسون: انتقال مأموران اطلاعات رژیم به کمپ لیبرتی یک شکنجه روانی است

-

 -
-
در کارزار بین‌المللی و سیاسی علیه اقدامات کمیته سرکوبِ مجاهدان اشرفی در لیبرتی پس از سفر آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم آخوندی، که توسط فالح فیاض مهره نیروی تروریستی قدس و مشاور امنیتی حکومت عراق انجام می‌شود، استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق و رئیس پیشین هیأت رابطه با عراق در پارلمان اروپا، خطاب به مقامات سازمان ملل نوشت: من بر اساس گزارشهای رسیده از کمپ لیبرتی و در گفتگوهایی که اخیراً با ساکنان داشته‌ام به خوبی مطلعم که ساکنان اقدامات عوامل رژیم ایران علیه لیبرتی را بارها با ناظران یونامی در میان گذاشته‌اند. لذا این یک توهین آشکار است که به مأموران اطلاعات و نیروی قدس اجازه داده شود به سیاست ارعاب خود علیه ساکنان ادامه بدهند. انتقال این مأموران به لیبرتی، با هر تعریفی، یک شکنجه روانیست، و ملل‌متحد نمی‌تواند در مقابل آنها بی‌تفاوت باشد. لذا من بار دیگر خواستار اقدامات عملی ملل‌متحد در قبال این توطئه هستم.

در همین حال، اشرف‌نشانها در کشورهای مختلف با برگزاری تظاهراتهای مختلف، ضمن محکوم کردن این اقدامات توطئه گرانه، بر تعهدات ملل‌متحد و دولت آمریکا برای تأمین حفاظت و امنیت رزمندگان آزادی مردم ایران، تأکید کردند.
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb2dac56-35a8-471e-8b0f-7d7d36c01753"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات