728 x 90

تشدید سرکوب ,

شهادت کاک رحمان‌پور کریمی از سازمان خه‌بات کردستان ایران

-

شهادت کاک رحمان‌پور کریمی از سازمان خه‌بات کردستان ایران
شهادت کاک رحمان‌پور کریمی از سازمان خه‌بات کردستان ایران
سازمان خه‌بات کردستان ایران طی اطلاعیه‌ای از شهادت کاک رحمان‌پور کریمی کادر و پیشمرگ دلسوز و فعال این سازمان در منطقه بوکان به دست مزدوران رژیم آخوندی خبر داد.

در اطلاعیه کمیسیون سیاسی – نظامی سازمان خه‌بات کردستان ایران، ضمن اشاره به این‌که کاک رحمان، پس از عموی خود، دومین شهید خانواده پورکریمی است، آمده است: کاک رحمان‌پور کریمی در سال 82 فعالیتهای خود را با همکاری در هسته تشکیلات مخفی بوکان به‌مدت یک‌سال شروع می‌کند و پس از شناسایی توسط رژیم آخوندی به صفوف پیشمرگان سازمان خه‌بات کردستان ایران می‌پیوندد... عزم راسخ و باور عمیقش به سازمان خه‌بات زمینه‌های ترقی و پیشرفت در درون تشکیلات را برایش فراهم نمود و در مدت سالیانی که پیشمرگ بود، توانست مسئولیتهای بسیاری را در شماری از ارگانهای سازمان به عهده گرفته و با موفقیت وظایفش را انجام بدهد.
اطلاعیه کمیسیون سیاسی – نظامی سازمان خه‌بات کردستان ایران به نقش کاک رحمان‌پور کریمی در گسترش پایگاه تشکیلاتی سازمان خه‌بات و وفاداری او به راه شهیدان و شجاعتش برای ادای دین به خلق و میهن، اشاره کرده و می‌افزاید: شهید رحمان‌پور کریمی در حین انجام کار تشکیلاتی و وظایف مبارزه و سازمان خه‌بات در داخل کردستان و در زمانی که به ملاقات خانواده خویش رفته بود گرفتار کمین نیروهای مزدور رژیم شده و به مقام والای شهادت رسید.

سازمان مجاهدین خلق ایران شهادت کاک رحمان‌پور کریمی کادر و پیشمرگ دلیر سازمان خه‌بات را به دبیرکل سازمان، همسنگران و خانواده‌اش و به مردم دلیر کردستان تسلیت گفت و تأکید کرد که بی‌تردید خون پاکش در نبرد رهایی‌بخش هموطنان کرد و مردم سراسر ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم و نیل به آزادی و حاکمیت مردم به ثمر خواهد نشست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fba359e2-5957-4dcb-aaa0-43ef94ba3e48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات