728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی سراسری دانش‌آموزان مقابل آموزش و پرورش رژیم

-

 -
-
دانش آموزان بسیاری از استانها با تجمع مقابل آموزش و پرورش رژیم در اعتراض به مفهومی بودن سؤالات امتحانات آخر سال و خارج از چارچوب کتاب درسی بودن آنها، اعتراض خود را با به آتش کشیدن کتابهای درسی نشان دادند.

تجمع دانش‌آموزان یزدی در یزد
دانش آموزان دختر و پسر یزدی امروز در اعتراض به سخت بودن امتحانات نهایی مقطع دبیرستان، مقابل اداره آموزش و پرورش یزد و خیابانهای اطراف آن تجمع کردند. در این تجمع دانش‌آموزان با آتش زدن کتابهای خود اعتراض خود را نشان دادند.
 
 


تجمع اعتراضی دانش‌آموزان خراسان جنوبی
دانش‌آموزان بجنوردی با حضور در نمازخانه اداره کل آموزش‌وپرورش رژیم در خراسان شمالی نسبت به‌ دشواری سؤالات امتحانات نهایی اعتراض کردند. آنها گفتند: ”سؤالات امتحان درس دین و زندگی که امروز برگزار شد و برخی از امتحانات که در روزهای گذشته برگزار شده بود، غیراستاندارد و خارج از کتاب درسی بوده است“.
 

اعتراضات به امتحانات نهایی به کرمان رسید
در این تجمعات دانش‌آموزان دبیرستانهای شهرستان سیرجان به سختی سؤالات امتحانات و عدم هماهنگی و ارتباط آنها به مطالب تدریسی در مدارس اعتراض داشتند.
 

رئیس اداره آموزش و پرورش رژیم در سیرجان دانش‌آموزان را تهدید کرد و گفت: ”دوربین‌ها تصاویر شما را ضبط می‌کنند و این برای آینده‌تان خوب نیست که در گروه معترضان قرار بگیرید“.
 

اعتراض دانش‌آموزان سمنان به سختی امتحانات نهایی/ دامنه اعتراضات به شبکه‌های اجتماعی کشیده شد.

دانش آموزان سال سوم متوسطه دبیرستانهای شاهرود به سختی سؤالات امتحان نهایی اعتراض کرده و خواستار رسیدگی مسئولان نسبت به این موضوع شدند.

لازم به یادآوری است که در این میان دامنه اعتراضات به شبکه‌های اجتماعی هم رسید و جمعی از دانش‌آموزان با تشکیل گروهی به نام "معترضان به امتحان نهایی 95" در تلگرام بدین طریق اعتراض خود را نشان دادند که گویا در حال حاضر این گروه نیز از دسترس خارج گردیده است.

اعتراضات دانش‌آموزان به امتحانات نهایی سال 95 در سراسر کشور فراگیر شده است و دانش‌آموزان به سختی سؤالات دروس شیمی، زمین شناسی، جبر، ریاضی و دینی اعتراض دارند.

تجمع دانش‌آموزان در گرگان
جمعی از دانش‌آموزان مدارس گرگان که بین 100 تا 150نفر بودند در مقابل اداره آموزش و پرورش گرگان تجمع کردند. البته تعدادی از دانش‌آموزان نیز در خیابانهای اطراف حضور داشتند.
گفته می‌شود که اعتراض به سخت بودن سؤالات امتحان نهایی دانش‌آموزان سال سوم کشوری می‌باشد و آنها معتقدند باید در امتحانات یا نمرات تجدید نظری صورت بگیرد.
 

تجمع دانش‌آموزان در خراسان رضوی
تجمعی اعتراضی از جانب دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع سوم دبیرستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش رژیم در خراسان رضوی صورت گرفت که بر اساس گزارشهای رسیده، این تجمع به واسطه اعتراضهای دانش‌آموزان در مورد امتحانات نهایی بوده است.
تجمع دانش آموزان  قم
 

اعتراض دانش‌آموزان اصفهانی
دانش آموزان اصفهانی نیز نسبت به امتحانات پایان ترم و مفهومی بودن آن و همچنین زمانبندی نامناسب امتحانات جلوی درب اداره آموزش و پرورش مرکزی رژیم در استان تجمع کردند، با وجود این‌که این اولین باری نیست که امتحانات دانش‌آموزان مفهومی است یا زمانبندی مناسبی ندارد اما چرا تا کنون هیچ‌یک از دانش‌آموزان گذشته نسبت به این امر اعتراضی اینچنین نداشته‌اند؟ !
آیا این اقدام را نمی‌توان از اعتراضات وقت و بی‌وقت معلمان درب استانداری دانست؟ !


اعتراض دانش‌آموزان کاشان به سختی سؤالات امتحان
روز دوشنبه 10خرداد، دانش‌آموزان شهرستان کاشان در اعتراض به سختی سئوالات امتحانات خردادماه، در برابر ساختمان مدیریت آموزش و پرورش کاشان دست به یک تجمع اعتراضی زدند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6514e3ed-1fe8-4673-979d-2286e9e7295d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات