728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله پاسدار رحیم صفوی به دولت حسن روحانی در نمایش جمعهٴ تهران

-

پاسدار حیم صفوی سرکرده پیشین سپاه
پاسدار حیم صفوی سرکرده پیشین سپاه
پاسدار رحیم صفوی مشاور نظامی ولی‌فقیه ارتجاع روز جمعه 7 خرداد 95 در نمایش جمعهٴ تهران با اشاره به عملی نشدن حرفهای خامنه‌ای در خصوص «اقتصاد مقاومتی» ضمن حمله به دولت حسن روحانی با تأکید بر این سؤال که «هم‌اکنون اقتصاد مقاومتی مسأله اصلی برای کشور ما هست یا نیست و یا این‌که اولویت دولتمردان ما سیاست خارجی است» ضرورت تمکین از خامنه‌ای را به حسن روحانی و کارگزارانش خاطرنشان کرد و گفت: «برخی‌ها تفاوت بین دولت و حکومت را نمی‌دانند. دولت شامل اشخاص و سازمانهایی است که کار اجرایی در یک برهه از زمان را برعهده می‌گیرند و دیر یا زود در انتخابات جای خودشان را به دیگری می‌دهند و می‌روند اما حکومت در برگیرنده دولت، مردم سرزمین و قوای کشور است و ویژگی آن حاکمیت بوده که در قانون اساسی رئیس حاکمیت ولی‌فقیه است».

پاسدار رحیم صفوی با طرح این پرسش که آیا برای عملیاتی کردن تدابیر مقام معظم رهبری در مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی مناسب عمل شده است؟ ابراز داشت: ”آیا از ظرفیت بزرگ مردم در بخش خصوصی استفاده می‌شود؟ این موارد را مسئولان باید به مردم توضیح بدهند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d02ab095-a61c-4014-80af-ed8cb69d54c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات