728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,فساد اقتصادى,

حقوقهای ۲۵ میلیون تومانی مدیران دانشگاه آزاد

-

فیش حقوقی یکی از مدیران استانی دانشگاه آزاد  در سال گذشته
فیش حقوقی یکی از مدیران استانی دانشگاه آزاد در سال گذشته
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس، روز دوشنبه 3خرداد در یک درگیری باندی، اظهارات رفسنجانی را که گفته بود ”کسانی هستند که در دانشگاه آزاد کار می‌کنند‌ ، حقوق هم نمی‌گیرند“. زیر ضرب برد و نوشت: «ادعای هاشمی در حالی است که فیش حقوقی یکی از مدیران استانی این دانشگاه در سال گذشته حاکی از دریافت ماهانه حدود 25 میلیون تومان دارد و قطعاً این مبلغ در سال جاری افزایش یافته است» .

این خبرگزاری حکومتی با عنوان ”۲۵ میلیون تومان حقوق ناقابل یک مدیر استانی“ سند حقوقی یکی از مدیران را درج کرده و افزود است: «باید توجه داشت وقتی این میزان دریافتی برای یک مدیر استانی است، قطعاً مدیران رده بالای این دانشگاه دریافتی‌های چندین برابر دارند. حقوق 25 میلیون تومانی یکی از رؤسای واحدهای استانی دانشگاه آزاد در حالی است که چندی قبل رئیس این دانشگاه از زیان‌ده بودن تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد خبر داده بود» .

بیشتر بخوانید:
قائم مقام سازمان نظام پرستاری رژیم به حقوقهای۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی در وزارت بهداشت رژیم اعتراف کرد.
محمدشریف مقدم که با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه می‌کرد گفت: «در وزارت بهداشت فیش‌های حقوقی با رقم‌های 70 تا 90 میلیونی بسیار عادی و معمولی است… البته فیش‌های چند صد میلیونی مانند 200 تا 400 میلیونی هم هستند که البته تعدادشان زیاد نیست، اما به هر جهت وجود دارد و قابل‌توجه است» .
شریف مقدم افزود: «در بیمارستانهای دولتی؛ پزشکان علاوه بر این‌که چندین میلیون تومان حقوق ثابت دریافت می‌کنند؛ کارانه‌یی نیز می‌گیرند که رقم‌های عجیب و غریب دارد، اما سیستم پرداختها در وزارت بهداشت به نوعی است که کسی به آن دسترسی ندارد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61678a25-db24-475a-9ead-572cdf6a20ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات