728 x 90

اشرف - ليبرتى,

این همه غیظ و نگرانی رژیم آخوندی برای چیست؟

-

کمیته روابط خارجی  کنگره آمریکا
کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
در پی تصویب قطعنامه حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی توسط کمیته خارجی مجلس نمایندگان ‌آمریکا، دیکتاتوری آخوندی در تلویزیون حکومتی، ارگان سپاه پاسداران، ارگان نیروی تروریستی قدس و دیگر رسانه‌های رژیم، غیظ و نگرانی شدید ولی‌فقیه ارتجاع را از این‌که نمایندگان کنگره ایالات متحده بر تعهدات آمریکا در رابطه با تضمین حفاظت و امنیت مجاهدان اشرفی تأکید کرده‌اند، به نمایش گذاشت.

قطعنامه۶۵۰ کنگره ویژه حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی روز چهارشنبه ۲۹اردیبهشت به اتفاق آرای نمایندگان هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در اجلاس کمیته خارجی مجلس نمایندگان به تصویب رسید. در این اجلاس رئیس و نمایندگان کنگره در حمایت از این قطعنامه سخنرانی کردند.

روز پنجشنبه ۳۰اردیبهشت شبکه اول تلویزیون رژیم، که برنامه‌های آن تحت‌امر خامنه‌ای تنظیم می‌شود، در صدر عناوین اخبار و در برنامه اصلی خبری خود تصویب قطعنامه۶۵۰ در کمیته خارجی مجلس نمایندگان را اقدام «کمیته روابط خارجی مجلس آمریکا برای تأمین امنیت اعضای مجاهدین» و خصومت آمریکا با نظام آخوندی، توصیف کرد.

تلویزیون رژیم همچنین از هلاکت ۱۷هزار تن از پاسدار ان سرکوبگر و دژخیمان حکومت آخوندی که با دجالبازیهای شناخته شده آخوندی آنها را «۱۷هزار ایرانی» می‌نامید، به سوز و گداز پرداخت.

تلویزیون رژیم آخوندی: «کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را در دست بررسی دارد که در صورت تصویب نهایی امنیت اعضای گروهک تروریستی منافقین بیش از پیش تأمین شود.
طراحان جمهوریخواه این قطعنامه از دولتهای آمریکا و عراق خواستند علاوه بر تأمین امنیت منافقان برای انتقال آنها به کشور دیگر اقدام کنند.

الیوت انگل نماینده جمهوریخواه و از طراحان قطعنامه ضدایرانی از آلبانی خواسته منافقین اردوگاه لیبرتی را پذیرش کنند».

علاوه بر تلویزیون حکومتی، منابع نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران و ارگان دبیر مصلحت نظام و سایر رسانه‌های حکومتی، با درج متون مشابهی که تحت عنوان «اقدام کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا در حمایت از مجاهدین» به آنها دیکته شده است، نوشتند: «قطعنامه‌ای که روز چهارشنبه به اتفاق آرا در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان به تصویب رسید از دولت آمریکا می‌خواهد تا با همکاری با دولت عراق این اطمینان حاصل شود که امنیت کمپ لیبرتی (محل استقرار (مجاهدین) تأمین گردد.

رسانه‌های رژیم همچنین نوشتند: کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ ای در حمایت از (مجاهدین) تصویب کرد. که این قطعنامه از دولت آمریکا می‌خواهد با همکاری دولت عراق از حمله به محل اسکان اعضای (مجاهدین) جلوگیری کند. «اد رویس»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان قبل از تصویب این قطعنامه ضمن تکرار ادعاهای قبلی علیه (نظام ایران) از دولت عراق خواست زمینه‌های اسکان مجدد اعضای (مجاهدین) در آلبانی را فراهم بیاورد» . (خبرگزاری حکومتی تسنیم، 30اردیبهشت 95)

واقعیت این است که تصویب این قطعنامه مبین جایگاه مقاومت مردم ایران در تعادل قوای بین‌اللملی و انزوای رژیم ضد‌مردمی آخوندی در جهان است. سوز و گداز و نگرانی آخوندها، به‌رغم همه التماس و درخواستها و کرنشها در برابر کشورهای غربی، ناشی از شکست سیاستهایشان در قبال مجاهدین خلق و مقاومت مردم ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0d003c4-8710-4c1a-afd4-aee027fb0770"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات