728 x 90

سقوط هواپيما,

قطعاتی از هواپیمای مصری پیدا شد

-

عملیات جستجوی هواپیمای مصری
عملیات جستجوی هواپیمای مصری
در پی سقوط هواپیمای شرکت هوایی مصر که در نیمه‌شب پنجشنبه 30اردیبهشت ماه اتفاق افتاد، اکنون ارتش مصر گزارش می‌کند که توانسته بخشی از آثار و بقایای هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی مصر را روز جمعه 31اردیبهشت ماه در سواحل مصر پیدا کند.

هنوز علت دقیق سقوط این هواپیما روشن نیست اما هم‌چنان کارشناسان معتقدند احتمال یک سوءقصد علیه این هواپیما محتمل است.

به گزارش رسیده ارتش مصر اعلام کرده است که برخی وسایل شخصی مسافران و تکه‌هایی از هواپیمای ایرباس A320 را یافته است. این قطعات در فاصله 290 کیلومتری شمال اسکندریه پیدا شده‌اند. اما هنوز آثاری از جعبه سیاه هواپیما مشاهده نشده است.

در حال حاضر سه تن از کارشناسان دفتر تجسس و تحقیق هوایی فرانسه و نیز یک کارشناس شرکت هواپیما سازی 'ایرباس' عازم قاهره شده‌اند تا در تحقیقات لازم برای کشف علت سقوط هواپیما شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:
سقوط هواپیمای مصری - عامل سقوط احتمالاً انفجار بمب بوده است

تلویزیون سی.ان.ان گفت: آخرین اخبار رسیده در مورد هواپیمای مفقود شده مصری این است که مقامهای آمریکایی می‌گویند دلایل اولیه حاکی است که هواپیما با یک بمب سرنگون شده است. البته آنها هشدار می‌دهند این تئوری بر اساس شواهد قاطعی نیست و در این نقطه فقط یک تئوریست.
در هواپیمای مصری علاوه بر 30شهروند مصری، 15شهروند فرانسه تعداد دیگری از شهروندان کشورهای دیگر کشته شدند.

خبرگزاری رویتر گزارش داد هواپیمای مصری که بامداد روز پنجشنبه 30اردیبهشت در مسیر پرواز از پاریس به قاهره، ناپدید شد، در نزدیکی جزیره کارپاتوس یونان سقوط کرده است.
گزارشها حاکی است وزارت‌خارجه فرانسه اعلام کرد: پاریس هواپیما و قایق برای کمک به جستجوی هواپیمای مصری مفقود شده اعزام خواهد کرد‌.

در فرانسه همچنین نشست اضطراری به‌ریاست فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور این کشور در مورد هواپیمای مفقود شده مصری تشکیل شد. گزارشها حاکی است 15تن از مسافران این هواپیما فرانسوی بوده‌اند.
گفته می‌شود 15ملیت در این هواپیما بوده‌اند از جمله 30مصری، 15فرانسوی، 2عراقی و همچنین افرادی از عربستان، الجزایر، کویت، و سودان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddc8128e-530d-481e-9056-895517e9a5c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات