قاسم جعفری عضو مجلس ارتجاع از بروجرد در یک درگیری باندی و با تأکید بر اینکه شیشه عمر برجام ترک برداشته است، به سخنان عباس عراقچی مبنی بر عدم همکاری بانکهای غربی با ایران استناد کرد و گفت: «متأسفانه در حالی که بارها از سوی منتقدان تذکر داده شد تیم دولت بیش از حد مسائل کشور را به برجام و پسابرجام وابسته کردند ولی امروز مشخص شد که در بعد از برجام نیز دشمنی دشمنان همچنان سرجای خود است» .
وی که روز چهارشنبه 29اردیبهشت 95 با خبرگزاری بسیج مصاحبه میکرد افزود: «به نظر میرسد امروز مسئولان دولتی در یک برزخ گیر کردهاند و نمیتوانند بین واقعیتهای برجام و وعدههای خودشان جمع بزنند… برای همین دولتیها تلاش دارند تا به هر نحو ممکن این توافق سیاسی را حفظ کنند» .
وی که روز چهارشنبه 29اردیبهشت 95 با خبرگزاری بسیج مصاحبه میکرد افزود: «به نظر میرسد امروز مسئولان دولتی در یک برزخ گیر کردهاند و نمیتوانند بین واقعیتهای برجام و وعدههای خودشان جمع بزنند… برای همین دولتیها تلاش دارند تا به هر نحو ممکن این توافق سیاسی را حفظ کنند» .
حمله آخوند صدیقی به آخوند روحانی: از دولت راضی نیستیم
آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت رژیم در تهران که روز چهارشنبه 29اردیبهشت 95 در مسجد کریمخان تبریز سخنرانی میکرد نارضایتی خود را از کابینه آخوند روحانی که آن را دولت غیرحماسی معرفی کرد، نشان داد و گفت: «اگر امروز یک دولت حماسی داشتیم و خود را با برجام و مذاکره مشغول نمیکردیم، فتوحات و موفقیتهای منطقهیی و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود» .
وی به تنفر جوانان در دانشگاهها از آخوندهای ضددین اعتراف کرد و گفت: «اگر در گذشته در دانشگاهها به ولایت فقیه اهانت میشد، امروز به جهت خوشبینی مسئولان دولتی به آمریکا، به همه دین جسارت میشود، دولت ما دولت بیدینی نیست اما از دولت راضی نیستیم» .
آخوند صدیقی افزود: «عدهیی مزه جهاد و شهادت را نمیدانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت» .
لازم به یادآوری است که آخوند کاظم صدیقی پیش از این نیز در یک سخنرانی در مدرسهیی در قم گفت: «امروز عدهیی در ظاهر همراه با ولیفقیه بوده و از لفظ ولایت استفاده میکنند؛ اما در باطن در حال مقابله میباشند» .
وی به تنفر جوانان در دانشگاهها از آخوندهای ضددین اعتراف کرد و گفت: «اگر در گذشته در دانشگاهها به ولایت فقیه اهانت میشد، امروز به جهت خوشبینی مسئولان دولتی به آمریکا، به همه دین جسارت میشود، دولت ما دولت بیدینی نیست اما از دولت راضی نیستیم» .
آخوند صدیقی افزود: «عدهیی مزه جهاد و شهادت را نمیدانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت» .
لازم به یادآوری است که آخوند کاظم صدیقی پیش از این نیز در یک سخنرانی در مدرسهیی در قم گفت: «امروز عدهیی در ظاهر همراه با ولیفقیه بوده و از لفظ ولایت استفاده میکنند؛ اما در باطن در حال مقابله میباشند» .