728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

ان قلت درباه نظریه ولایت فقیه

-

 -
-
به دنبال ابراز نگرانی خامنه‌ای از وضعیت حوزه‌ها، آخوندهای حکومتی، به مخالفتهای گسترده با ولایت خامنه‌ای و بی‌اعتباری او در حوزه‌ها تحت عنوان «انقلت درباه نظریه ولایت فقیه» و «خطرسکولاریسم» اعتراف می‌کنند.

آخوند محمود رجبی، از باند حکومتی «مدرسین» در حوزه قم، در این باره گفت: جریانی که استکبارستیزی را به شکلی در حوزه زیرسؤال می‌برند، جریاناتی که تفکر (خمینی) را زیر سؤال می‌برند و درباره نظریه ولایت‌فقیه ان قلت می‌آورند، نشان می‌دهند که دشمن قطعاً حتی با چند واسطه برنامه نفوذ دارد» .

وی در مورد بی‌اعتنایی به حرفهای خامنه‌ای افزود: «عزم جدی برای اجرایی کردن مجموعه مطالبات (خامنه‌ای) وجود ندارد. به نام تندروی نباید طلاب انقلابی را منزوی کرد. این‌که تصور شود دشمن کاری به حوزه ندارد یک ساده‌لوحی است، قطعاً دشمن برای نفوذ در حوزه برنامه دارد» .

وی به مخالفتها علیه ولایت خامنه‌ای در بالاترین سطوح حوزه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: حتی ما شاهد هستیم که در حد مرجعیت در دین بدعت می‌گذارند»

آخوند ذوالنور نماینده مجلس رژیم نیز طی سخنانی در مورد «خطرات» سکولاریسم در حوزه گفت: «اگر حوزه، نسبت به کج‌روی‌ها بی‌تفاوت بوده و اقدام عملی نداشته باشد، عاقبت خوبی پیش روی نظام نخواهد بود» .

آخوند جمیاری نیز گفت: «باید از تفکر سکولاریسم که حوزه با نظام رابطه‌ای ندارد جلوگیری کرد. می خواهند به نظام ضربه بزنند» .
 
 
 
همچنین سعید قاسمی، سرچماقدار خامنه‌ای نیز در مورد نگرانیهای ولی‌فقیه ارتجاع از خطر نفوذ در ارکان حاکمیت آخوندی گفت: «در خصوص نفوذی که حضرت آقا حتی دیشب توی پیامشون فرمودند، جماعت باور کنید که این نفوذ نه از پنجره که دروازه‌هایی باز شد، مثلاً این جماعتی که رأی آوردند بنا بر هر دلیلی و شدند حاکم برای معیشت، معیشت مردم. و مطالبات مماشات ما با آمریکاییها و انگلیسیها و سعودیها.
به هر قیمت دست بدهند و عکس سلفی بگیرند با همدیگر. همین همین پریروز مالزی بود، اندونزی بود، کجا. بعد میاد اونجا وزیر خارجه من هم برگرده بگه... این برادران سعودی ما هم داغدار و ضربه خورده تروریسم‌اند و اینها هم از داعش خوردند بیا عزیزم با هم یک عکس سلفی بگیریم. آقای ترکیه هم همین‌طور. اینها هم داغدار داعش و فلان.
جماعت، نفوذی آن‌قدر آقا از دستشون دلخونه که دیشب گیر داد به خود روحانیت و به حوزه. گفت ایهاالجماعه انتبهو، نفوذ فی الحوزه الجمهوریه اسلامیه».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bbdffaf-d1b9-4992-845f-387d3fa4d7a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات