728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

ابراز وحشت خامنه‌ای از تشدید اختلافها در حوزه قم

-

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای در دیدار با سرکردگان حوزه قم با ابراز نگرانی از دوری آخوندها از رژیم ولایت فقیه گفت: حوزه علمیه قم باید هم‌چنان یک حوزه انقلابی باقی بماند. طرحهایی برای انقلاب‌زدایی از حوزه وجود دارد. اگر حوزه انقلابی نماند، نظام در خطر انحراف قرار خواهد گرفت. باید با این خطر مقابله کرد.

ولی‌فقیه ارتجاع در توضیح خطری که در این زمینه حکومت آخوندی را تهدید می‌کند، گفت: گاه به صراحت با اصل انقلاب مخالفت می‌شود. اما گاهی غیرمستقیم با مبانی و مبادی اعتقادی انقلاب مخالفت می‌شود که باید در این زمینه حساس بود.

خامنه‌ای با هراس افزود: بازار شبهات رواج دارد؛ هم فضای مجازی کمک می‌کند و هم انگیزه‌ی سیاسی برای ترویج آن در ذهن جوانان وجود دارد. اینها مواجهه لازم دارد و برای آن خود را آماده کنید.

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، در تفسیر حرفهای خامنه‌ای در این مورد نوشت: امروزه شاهد حرکت مرموز و خزنده هر دو شاخه هستیم. دو شاخه‌ای که در یک نقطه به هم رسیده و به‌گونه‌یی غیرقابل انکار از یک کانون بیرونی تغذیه می‌شوند. (همان) جریان آلوده‌ای که فتنه 88 را رقم زد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc64d3d8-32c3-488b-b7b6-3928f1b722df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات