728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

کاهش سن اعتیاد و گرایش زنان به مواد مخدر در اراک

-

 -
-
یکی از معاونان فرماندار رژیم در ایران اعتراف کرد: «کاهش سن اعتیاد و گرایش زنان به موادمخدر در اراک نگران‌کننده است» .

وی که صبح روز یکشنبه 26اردیبهشت در نشست ستاد به‌اصطلاح ساماندهی جوانان اراک سخنرانی می‌کرد هشدار داد: «اگر روند به این نحو پیش رود، آمار اعتیاد روز به روز افزایش خواهد یافت و کنترل موضوع دشوار می‌شود».
 


بیشتر بخوانید
ایادی و مهره‌های وابسته به نظام آخوندی از طریق تجارت و فروش مواد مخدر و به جیب زدن انبوهی پول مردم، جوانان را به دام اعتیاد می‌اندازند وضعیت درگیری مهره‌ها و باندهای درونی رژیم در تجارت کثیف مواد مخدر آن‌قدر فضاحت‌آور است که وزیر کشور رژیم در جریان جنگ باندی ناگزیر شد صدایش را علیه این تجارت جنایتکارانه و پولهای کثیف ناشی از آن بلند کند. واضح است که قربانی اول و آخر این مسأله مردم و به‌خصوص جوانان کشور هستند که روز به روز هم تعداد معتادان افزوده می‌شود و هم سن اعتیاد پایین‌تر می‌آید.

علی هاشمی یک کارگزار رژیم که رئیس کمیته مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی است، آمار معتادان کشور را رقم 4 میلیون نفر اعلام کرده است. البته بعید است که وی همه واقعیت را در زمینه رشد اعتیاد و آمار معتادان داده باشد و آمار را دستکاری و کوچک نمایی نکرده باشد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا 2تیر 94 از قول همین مهره نظام نوشته است، میزان خسارتی که مواد مخدر به اقتصاد کشور وارد می‌کند 40هزار میلیارد تومان است.

علیرضا جزینی، کارگزار رژیم با عنوان قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اعتراف به این‌که سالانه تنها ۸۰ تن مواد مخدر صنعتی در ایران مصرف می‌شود با اشاره به افزایش مرگ و میر زنان معتاد در ایران اذعان کرد: هیچ پروتکل درمانی برای معتادان به شیشه در ایران وجود ندارد. وی افزود: تنها در شش ماهۀ نخست سال جاری ۳۰۰ تن انواع مواد مخدر در ایران کشف شده است.

بی‌شک هم‌چنان که بارها از طرف مقاومت ایران افشا‌ شده عامل اصلی گسترش اعتیاد تنها و تنها نهادهای سرکوبگری هم‌چون سپاه پاسداران و وزارت بدنام اطلاعات هستند که برای تأمین هزینه‌های سرکوب و صدور تروریسم، انحصار تولید و توزیع مواد مخدر را در دست دارند.

ادعای برنامه برای ترک اعتیاد هم چیزی است که مهره‌های خود رژیم آن را رد کرده‌اند، از جمله چندی پیش پاسدار قالیباف شهردار تهران، و غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کردند که اساساً سیاستهای رژیم آخوندی در مواجهه با معضل اعتیاد طی سه دهۀ اخیر با شکست روبه‌رو شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac05d7f3-5589-4735-85de-81e68f8e9458"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات