728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

زنگ خطر بیکاری به صدا درآمده، ۵ میلیون تحصیل کرده بیکار داریم

-

گسترش بیکاری در میان جوانان
گسترش بیکاری در میان جوانان
رئیس کمیسیون صنایع مجلس ارتجاع، با نگرانی گفت: «باید تمام وزارتخانه‌های صنعتی دست به کار شوند، چرا که زنگ خطر بیکاری به صدا درآمده، چرا که علاوه بر سایر بیکاران، اکنون بیش از 5 میلیون تحصیل کرده بیکار داریم».

رضا رحمانی که شنبه شب در جلسه اتاق بازرگانی رژیم در تبریز سخنرانی می‌کرد همچنین با اشاره به این‌که امروزه رتبه فضای کسب کار ایران در جهان، ۱۱۷ است، گفت: «صنعت در فضایی که فساد، تورم و فضای کسب و کار نامناسب وجود دارد، رشد نمی‌کند». وی به وضعیت وخیم اقتصادی در شرایط کنونی اعتراف کرد و افزود: «به جز دوران جنگ، با چنین شرایط سخت رکود و مشکلات اقتصادی مواجه نبودیم».

بیشتر بخوانید:
۷میلیون جوان بیکار در ایران

آخوند مصباحی مقدم عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارتجاع که روز یکشنبه 5اردیبهشت در اصفهان سخنرانی می‌کرد اعتراف کرد: کشور به‌شدت از رکود رنج می‌برد. هفت میلیون جوان بیکار داریم. نجات یعنی نجات از رکود اقتصادی که اکنون کشورمان در ابعاد اقتصادی به‌شدت از آن رنج می‌برد“.
وی سیاستهای آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت: ”در حال حاضر روستاها به‌دلیل نبودن شغل، آب و غیره خالی از سکنه شده‌اند و اگر ساکنان آن مورد حمایت و آموزش قرار گیرند و یک کار جمعی و مشترک انجام دهند، نیاز خود و مردم را برطرف می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d23972b0-ec18-4f3c-83c8-13592b9568e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات