728 x 90

اخبار حج,

شورای همکاری خلیج فارس تلاشهای رژیم ایران برای سوء‌استفاده از مناسک حج را محکوم کرد

-

دکتر عبداللطیف الزیانی
دکتر عبداللطیف الزیانی
به گزارش العربیه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، تلاشهای رژیم ایران را که با هدف سیاسی کردن فریضه حج و استفاده از آن برای آسیب رساندن به عربستان سعودی صورت می‌گیرد محکوم کردند.

دکتر عبداللطیف الزیانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس تصریح کرد کشورهای خلیج فارس موضع رژیم ایران با هدف سیاسی کردن حج و مانع‌تراشی در مسیر توافق‌ نهایی به‌منظور سازماندهی حجاج ایرانی برای ادای فریضه حج را محکوم می‌کنند. الزیانی رژیم ایران را از دامن زدن به اختلافهای سیاسی به بهانه مناسک حج برحذر داشت.

عربستان سعودی نیز روز گذشته 24اردیبهشت 95 اعلام کرد رژیم ایران به کارشکنی در اعزام زائران ایرانی به عربستان سعودی ادامه می‌دهد.

 

بيشتر بخوانيد:

وزیر حج عربستان: رژیم ایران تنها کشوری است که امضای توافق حج را رد کرد
به گزارش تلویزیون الجزیره دکتر محمد بنتن وزیر حج عربستان گفت «رژیم ایران امضای توافق حج را رد کرد، واضح است که تنها کشوری است که امضای این توافق را رد کرده است».
بنا‌ به این گزارش وی افزود: «رژیم ایران روی تعدادی از درخواستهای مخالفش با این سازمان اصرار دارد… در صورتیکه حجاج ایرانی مثل سایر حجاج برای ادای مناسک حج خود را با ضوابط این سازمان تطبیق دهند، از ورود آنها جلوگیری نمی‌کنیم. »

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0e04010-eac9-4a86-b11d-0dcf565e0eef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات