728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله عوامل باند خامنه‌ای به آخوند روحانی

-

آخوند سقای بی‌ریا  و حسن روحانی
آخوند سقای بی‌ریا و حسن روحانی
عوامل باند خامنه‌ای، آخوند روحانی را به‌دلیل رودررو قرار گرفتن آخوند روحانی در مسائل مختلف مورد حمله قرار دادند.

آخوند سقای بی‌ریا که از وی به‌عنوان ”سخنگوی جبهه پایداری“ نام برده شده است، گفت: «اینکه سخنان رئیس‌جمهور در مغایرت با سخنان رهبری باشد در شان نظام نیست و نباید با ساز مخالف زدن کشور را اسیر حاشیه سازیها کرد».

آخوند جلال رضوی مهر از آخوندهای حوزه قم گفت: «اینکه فردی بخواهد استقلال سیاسی کشور را به ازای گشایش اقتصادی بفروشد بی‌غیرتی سیاسی تلقی می‌شود ضمن آن که تجربه نیز نشان داده است که در پی استقلال فروشی نیز هیچ نفع اقتصادی نخواهد بود».

در همین رابطه آخوند محمد خرسند که از وی به‌عنوان کارشناس مسائل سیاسی یاد شده نیز با حمله به آخوند روحانی گفت: ”این افراد به لبخندهای دشمن اعتماد می‌کنند و در صحنه عمل نیز مجبور به امتیازدهی به آنان هستند… این‌که برخی سعی دارند چشم بسته برجام را جلو ببرند و مدام از خوشبینی حرف می‌زنند کاملاً مغایر با نگاه دینی ما به دشمنی دشمنان است“.
 
بیشتر بخوانید:
آخوند حمید رسایی عضو مجلس ارتجاع در جریان آخرین نطق خود در مجلس ارتجاع به جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی اعتراف کرد و با حمله به آخوند روحانی گفت: «آیا شما نمی‌دانید در تقابل با مواضع رهبری سخن می‌گویید؟»
وی به موارد مورد اختلاف آخوند روحانی و ولی‌فقیه ارتجاع پرداخت و افزود: «از جمله مواردی مانند مذاکره تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا، عدم انتشار فکت شیت به‌رغم تأکید رهبری، موضع مخالف در خصوص اسلامی کردن علوم دروس دانشگاهی، حمله به تکالیف پلیس، نقش حکومت در دینداری و تلاش برای بهشتی شدن آحاد جامعه، رفتارهای توهین‌آمیز با منتقدان در نحوه‌ی اجرای برجام که بر خلاف مجوز مشروط رهبری عمل می‌شود، در خصوص میزان توان موشکی و دفاعی، در خصوص خط قرمز بودن فتنه و فتنه‌گران، در مورد بحث رخنه و نفوذ، در مورد افراطی خواندن نیروهای بسیج و جوانان انقلابی، پیرامون جایگاه شورای نگهبان، درباره جهت دهیهای فرهنگی در دانشگاهها و موضوع بورسیه‌ها، در خصوص حمله به دلواپسان، پیرامون بحث و اجرای اقتصاد مقاومتی، پیرامون رفراندوم، در خصوص تحریف فرهنگ عاشورا و صلح حسنی، در رابطه با نقش تحریمها، در مورد شعار مرگ بر آمریکا، در خصوص فضای مجازی، برجام 4، 3، 2 و در روزهای اخیر در خصوص اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی و موضوع آموزش زبان انگلیسی می‌توانیم اشاره کنیم».
آخوند رسایی همچنین رفتار دوگانه آخوند روحانی با ولی‌فقیه ارتجاع را زیر ضرب برد و گفت: «این در حالی است که جناب روحانی برخی از مواقع به‌ویژه در موضوع برجام در حالی که در تقابل کامل با سخنان صریح رهبری موضع می‌گیرد و عمل می‌کند اما در پایان اظهاراتش با ابراز ارادت پررنگ به رهبر انقلاب، ایشان را هدایت گر اجرای برجام معرفی می‌کند».
وی با سوز و گداز از زهر خوران اتمی و در حالی که برجام را ننگنامه می‌خواند گفت: «آقای روحانی رکود پدر مردم را درآورده و چشمان شما هم‌چنان به دستان آمریکاست که تحریمها را بردارد در حالی که شیطان بزرگ اگر می‌خواست تحریمها را بردارد چرا تحریم کرد؟ آقای روحانی تا از امید به آمریکا دل نکنید، مشکلات دولت‌تان حل نمی‌شود. سوگمندانه هر چه از عمر آرایش عجوزه پیر برجام بیشتر می‌گذرد، معایب این ننگنامه بیشتر نمایان می‌شود و عده‌یی عصبانی‌تر می‌شوند. با صدای بلند و رسا اعلام می‌کنم که هرگز به ننگنامه برجام رضایت ندادم… اما روزی را می‌بینم که مدافعان سینه چاک این ننگنامه، همانهایی که آن را در 20دقیقه از سد مجلس عبور دادند، خود برای حمله به این عهدنامه و ننگنامه برجام، از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا بلکه این لکه سیاه را از کارنامه خود پاک کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92b3e451-2c67-454f-aae8-4643305e35ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات