728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

تهدید طیب زاده: تقابل گفته‌های رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب بازی خطرناکی است

-

زهره طیب‌زاده
زهره طیب‌زاده
زهره طیب زاده: روحانی نگران تأیید صلاحیتش برای دوره آینده باشد

زهره طیب‌زاده عضو مجلس ارتجاع اظهارات آخوند روحانی، رودرروی ولی‌فقیه ارتجاع در مورد آموزش زبان انگلیسی را زیر ضرب برد و گفت: ”اگر آقای روحانی می‌خواهد دوره ریاست جمهوری‌اش تا انتهای این دوره ادامه پیدا کند به صلاح ایشان نیست که در مقابل نظرات ولی‌فقیه، هماورد طلبی کند؛ ظاهراً آقای روحانی صلاح نظام را نمی‌داند».

وی که روز چهارشنبه 22اردیبهشت 95با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد به روحانی هشدار داد: «سنتی که آقای روحانی در پیش گرفته است فرجام خوبی برای ایشان و آینده نظام و انقلاب نخواهد داشت».

طیب‌زاده با نگرانی از علنی شدن جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی گفت: «تقابل گفته‌های رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب بازی خطرناکی است و صرفاً با بحث زبان انگلیسی تمام نمی‌شود؛ آقای روحانی روندی را شروع کرده است که مدام فرموده‌های رهبری را بدون فوت وقت مورد نقد قرار می‌دهد، این در حالی است که در همه اظهارات آقای روحانی، خیلی تشریفاتی از رهبری نام می‌برد اما عملاً با فرمایشات حضرت آقا در تقابل هستند».

این عضو مجلس ارتجاع آخوند روحانی را بی‌حیا نامید و افزود: «آقای روحانی باید در نظر داشته باشد، که ایستادن در مقابل شورای نگهبان و خط انقلاب چیری نیست که مردم در مقابل آن سکوت کنند و اگر الآن مردم در مقابل این بی‌حیایی‌ها سکوت کرده‌اند به‌خاطر آبروی نظام است».

وی گفت: ”اگر آقای روحانی این روند را ادامه دهد برای انتخابات آینده ایشان مثبت نخواهد بود و اگر فکر می‌کنند که ایستادن در مقابل نظرات رهبر انقلاب باعث جلب آرای مردم برای ایشان در انتخابات آینده خواهد بود کاملاً در اشتباه هستند“.

وی تأکید کرد: ”آقای روحانی با این شیوه‌ای که در پیش گرفته است باید نگران تأیید صلاحیت خودش برای انتخابات آینده باشد“.
 
آخوند جلال رضوی مهر خطاب به باند روحانی: فروش استقلال سیاسی، به ازای گشایش اقتصادی بی‌غیرتی سیاسی
آخوند جلال رضوی مهر از آخوندهای حوزه قم با اشاره به واژه ”بی غیرت سیاسی“ آخوند جوادی عاملی، به باند روحانی حمله کرد و گفت: «واژه بی‌غیرت سیاسی نیز هشداری بود به افرادی که دیپلوماسی خواهش و التماس را در دستور کار قرار داده‌اند و سبب شده است دشمنان نسبت به امتیاز گیری از ایران حریص‌تر از گذشته شوند“.
وی که روز چهارشنبه 22اردیبهشت با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: «اینکه فردی بخواهد استقلال سیاسی کشور را به ازای گشایش اقتصادی بفروشد بی‌غیرتی سیاسی تلقی می‌شود ضمن آن که تجربه نیز نشان داده است که در پی استقلال فروشی نیز هیچ نفع اقتصادی نخواهد بود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/096e2c07-3563-4aea-86b3-e0db9394f296"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات