728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

۲۲۸ واحد صنعتی راکد در استان بوشهر

-

واحدهای صنعتی استان بوشهر
واحدهای صنعتی استان بوشهر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت رژیم در استان بوشهر اعتراف کرد 228 واحد صنعتی نیمه فعال و راکد در این استان وجود دارد..

حسین حسینی محمدی روز دوشنبه 20اردیبهشت 95 در یک نشست به همین منظور افزود: «در این استان 730 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد. … از این 730 واحد، بیش از 30 درصد آنها که مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستند، غیرفعال و راکد است».

وی تعداد واحدهای صنعتی نیمه فعال شناسایی شده در سطح کشور را 7هزار و 500 فقره اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:
۹۵۰۰ واحد صنعتی ایران راکد و نیمه فعال است

علی یزدانی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی رژیم روز یکشنبه 19اردیبهشت اعتراف کرد، بیش از ۹ هزار واحد صنعتی راکد و نیمه‌فعال در کشور وجود دارد.

وی که در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان فارس سخنرانی می‌کرد با اشاره به این‌که 7هزار و 500 واحد صنعتی راکد و 2هزار واحد صنعتی نیمه فعال در کشور وجود دارد افزود: ”اگر بخواهیم امسال این واحدها را راه‌اندازی کنیم باید هر روز مشکلات 50 واحد برطرف شود“.

پیش از این علی یزدانی عصر روز سه‌شنبه 14اردیبهشت 95 گفت: ”در شهرک‌های صنعتی کشور یک‌هزار و 99 واحد توسط بانکها تملک شده که از این تعداد 276 واحد تعطیل کامل هستند و بقیه نیز با کمتر از ظرفیت خود فعالیت می‌کنند“.

هوشنگ بازوند استاندار رژیم در استان لرستان گفت: ”۶۱۸ پروژه راکد در استان وجود دارد. ۶۸ درصد از این پروژه‌های راکد در تملک بانکها است و تعطیل هستند “. وی روز سه‌شنبه 14اردیبهشت 95 در یک نشست اقتصادی در استانداری رژیم همچنین در رابطه با مشکلات کارخانه پارسیلون خرم‌آباد گفت: ”این کارخانه بدهی بسیار زیادی به بانکها، سازمان بیمه و مالیات دارد که عملاً نمی‌تواند روی پای خود بایستد “.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت رژیم در استان لرستان نیز اعتراف کرد: ”۳۵۴ واحد نیمه فعال و راکد دارای ظرفیت تولید مناسب در استان وجود دارد که برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است “.

محمدرضا صفی خانی در جلسه اقتصادی در استانداری لرستان گفت: ”1609 واحد صنعتی در استان لرستان وجود دارد که 31 درصد این واحدها راکد و نیمه فعال است “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2be3f65-c862-4544-b181-2860adc53d13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات