728 x 90

اخبار سوريه,

سوز و گداز سرکردگان سپاه از هلاکت پاسداران در حلب

-

محسن رضایی و علی شمخانی
محسن رضایی و علی شمخانی
پاسداران شمخانی و محسن رضایی نسبت به هلاکت مزدوران سپاه در سوریه، سوز و گداز کرده و خط‌ و نشان کشیدند.

پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم گفت: «قطعا ایران با متحدان خود یعنی روسیه، سوریه و حزب‌الله، اتفاقات اخیر حلب را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت».
وی که در جمع اعضای جدید مجلس ارتجاع سخنرانی می‌کرد با نگرانی گفت: «تغییر ماهیت تهدیدات و ورود بازیگران جدید به این عرصه فضای بسیار پیچیده‌ای را بر محیط امنیتی جمهوری اسلامی حاکم کرده است».

همچنین پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی ضمن سوز و گداز از هلاکت پاسداران و مزدوران رژیم در سوریه برای روحیه دادن به مزدوران رژیم گفت: ”هر جنگ فراز و نشیب و پیروزی و شکستی دارد، به‌زودی تقاص سختی گرفته خواهد شد“. وی برای توجیه شکست رژیم در سوریه گفت: ”آنها غافلگیرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله کردند و آن منطقه را گرفتند“.

لازم به یادآوری است طی روزهای اخیر 80تن از مزدوران سپاه و نیروهای تحت‌امر نیروی تروریستی قدس در سوریه به هلاکت رسیده‌اند.

حلب و بن‌بست سپاه پاسداران
روزنامه الوطن چاپ عربستان طی گزارشی با عنوان ”حلب و بن‌بست سپاه پاسداران “ نوشت: ”سپاه پاسداران در سوریه وارد مرحله یأس شده، کنترل جنگ را از دست داده و مجبور به‌عملیات انتحاری در حلب شده است، علاوه بر آن تهدید به بستن تنگه هرمز بر روی کشتیهای آمریکایی می‌کند و این تحولات تأکیدی است، بر ادامه و عمق بن‌بست سپاه پاسداران.

الوطن افزود: ”از زمان امضای توافق هسته‌یی با رژیم ایران، دخالت این رژیم وارد مرحله تغییر نقش شده است و این یعنی تصحیح نقش و شکل قدیمی‌اش که به اتهام تروریسم در معرض انواع بی‌سابقه‌یی از تحریمها، قرار داشت.

علاوه بر فشارهایی که در یمن و عراق متحمل شد، در نهایت قاسم سلیمانی در عراق شعارهایی علیه خودش و رژیم ایران را شنید، به‌علاوه نتایج مرحله دوم انتخابات و شکست فاحش سپاه پاسداران در آن، و نیز شکست ادعای مالکی در عراق. و دستگیری تعدادی از شبکه‌های مزدوران پوششی‌اش در اروپا و آمریکا“.

به نوشته الوطن ”سیاست توسعه‌طلبانه و دخالت رژیم ایران در منطقه با بن‌بست بزرگی روبه‌رو است، مخصوصاً بعد از ورود ائتلاف بین‌المللی و اسلامی برای مبارزه با داعش به سوریه و عراق، با اعلام شکست در انجام ماموریتش و روبه‌رو شدن با موانعی در سوریه و عراق، و پس از شکست در از بین بردن انقلاب سوریه، مجبور شد از روسیه کمک بخواهد، و بهمین صورت در یمن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0a6d94e-21de-43c0-95f4-ee202a3d693b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات