728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

هلاکت دهها پاسدار در سوریه و ممنوعیت هر گونه کنسرت در مازندران

-

هلاکت شماری از پاسداران مازندرانی
هلاکت شماری از پاسداران مازندرانی
مدیرکل ارشاد رژیم در استان مازندران طی بخشنامه‌ای، برگزاری هر گونه کنسرت و جشن در این استان را، به‌دلیل هلاکت پاسداران از استان مازندران در سوریه را، تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

احد جاودانی در این بخشنامه با اشاره به هلاکت جمع کثیری از پاسداران اعزامی از مازندران به سوریه، اعلام کرد: ”از امروز تا اطلاع ثانوی، اجراهای صحنه‌ای موسیقی شامل کنسرتها و برنامه‌های ارگانی و همچنین جنگهای ترکیبی لغو خواهد بود. از این رو شایسته است در اسرع وقت به شرکتها و مؤسسات فرهنگی - هنری و تمام متقاضیان برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، در این زمینه اطلاع‌رسانی شود“.
خاطر نشان می‌شود که روز جمعه 17اردیبهشت دهها تن از پاسداران اعزامی از مازندران و همچنین دهها مزدور افغانی رژیم موسوم به تیپ فاطمیون در اطراف شهر حلب در سوریه توسط رزمندگان این کشور کشته، زخمی و اسیر گردیده‌اند.

بیشتر بخوانید:
گزارشهای خبری و اعتراف منابع سپاه پاسداران، حاکی از هلاکت بیش از 80تن از پاسداران و شبه‌نظامیان خامنه‌ای در سوریه است. این جنایتکاران که برای مشارکت در کشتار مردم سوریه به این کشور اعزام شده بودند، در درگیریهای اخیر سوریه کشته شده‌اند

رسانه‌های حکومت آخوندی ضمن اعتراف به این تلفات گسترده خبر می‌دهند که دو تن از سرکردگان سپاه در میان کشته شدگان هستند و یکی از مراکز اعزام نیروی رژیم به‌عنوان خبر اولیه تنها به کشته شدن 17تن از پاسداران اعزامی این مرکز اشاره کرده است.

سپاه پاسداران مازندران در وحشت از پیامدهای هلاکت گستره پاسداران در سوریه، که پی‌درپی اجسادشان به شهرهای مختلف کشور می‌رسد، طی اطلاعیه‌ای خواهان حفظ خونسردی نیروهای روحیه باخته رژیم شد.

سپاه پاسداران اعلام کرد: «برخی رسانه‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار اخبار غیرموثق می‌کنند که توصیه می‌شود برای حفظ آرامش در جامعه، مخصوصاً خانواده‌های مدافعان حرم، صبر و حوصله را مد نظر خود قرار دهند».

سپاه پاسداران که در پایان این اطلاعیه تصویر تابوت تعدادی از پاسداران به هلاکت رسیده را منتشر کرده از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده و افزوده است:‌ اطلاعات دقیق و تکمیلی آنگاه که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد و از سوی مراجع رسمی تأیید گردد، در اسرع وقت در اطلاعیه بعدی در اختیار افکار عمومی قرار داده خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cb3e247-f06f-4f9e-a4b3-b0d8b1302e4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات