728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه آجر ماسه پلدختر

-

تجمع اعتراضی کارگران شرکت آجر ماسه آهکی
تجمع اعتراضی کارگران شرکت آجر ماسه آهکی
کارگران شرکت آجر ماسه آهکی پلدختر روز شنبه 18اردیبهشت 95 در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده خود، در مقابل این کارخانه تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

علی‌محمد اسدی یکی از کارگران معترض گفت: ”از مهرماه سال 93 که وارد کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر شده‌ام تا کنون تنها به‌صورت علی‌الحساب حقوق می‌گیرم و در این مدت دو سال عیدی هم دریافت نکرده‌ام“.
وی افزود: ”مدیرعامل شرکت آجر ماسه آهکی مدت دو سال است که تنها به کارگران این کارخانه وعده می‌دهد و به وعده‌های خود عمل نمی‌کند“.

بیشتر بخوانید:
تجمعهای اعتراضی کارگران و کارکنان در کرمانشاه

کارگران و کارکنان ارگانهای مختلف در کرمانشاه در اعتراض به خودداری کارگزاران رژیم از پرداخت مطالبات برحقشان تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شهرداری منطقه 2 کرمانشاه
صبح روز شنبه 18اردیبهشت 95، گروهی از کارکنان شهرداری منطقه 2کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق فروردین‌ماه، از رفتن به سرکار خودداری کرده و در محل شهرداری منطقه واقع در خیابان سنجابی تجمع کردند. آنها خواستار دریافت مطالبات برحق خود شدند

تجمع اعتراضی کارکنان خدماتی و شرکتی اداره آب و فاضلاب کرمانشاه
صبح روز شنبه 18اردیبهشت 95، گروهی از کارکنان خدماتی و شرکتی اداره آب وفاضلاب کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حق اضافه کاری و همچنین حقوق فروردین‌ماه در محل این اداره در شهرک رسالت تجمع کردند

تجمع اعتراضی نیروهای خدماتی ـ پیمانکاری شهرداری کرمانشاه
صبح روز شنبه 18اردیبهشت 95، تعدادی از نیروهای خدماتی اخراجی توسط پیمانکار شهرداری مرکزی درکرمانشاه در اعتراض به اخراج از کار در محل شهرداری در میدان غدیر تجمع کردند. آنها نسبت به اقدامات پیمانکار و اخراج خود اعتراض کردند و خواهان بازگشت به کار شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09c90b98-3888-4dd7-af81-863eaa0ff060"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات